اخبار داغ

ایرانی‌ها برابر آمریکا هر چه در توان دارند، نشان می‌دهند؛

قطبی: این نسل، بهترین نسلی است که فوتبال ایران داشته/ بیرانوند بی‌تردید بهترین دروازه‌بان آسیاست

قطبی: این نسل، بهترین نسلی است که فوتبال ایران داشته/ بیرانوند بی‌تردید بهترین دروازه‌بان آسیاست
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی بازیکنان ایرانی برابر ایالات متحده بازی کنند، می‌خواهند هر چه در توان دارند را در این دیدار نشان دهند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با سایت فاکس اسپورتس پیرامون نسل فعلی یوزهای سپیدپوش اظهار داشت: این نسل از بازیکنان ایرانی احتمالا بهترین نسلی هستند که فوتبال ایران داشته.

,

وی درباره بازی خاص ایران و آمریکا عنوان داشت: بازی سال ۱۹۹۸ بین ایران و آمریکا برای من بسیار خاص بود. بدیهی است که این دیدار جنبه‌های سیاسی داشت و با شروع بازی، اضطراب، فشار و استرس زیادی وجود داشت. البته فکر می‌کنم بیش‌تر روی بازیکنان ایران بود. این یک باخت بسیار سخت برای ایالات متحده بود که فقط به باخت در زمین فوتبال محدود نمی‌شد.

,

قطبی در مورد ستارگان تیم ملی فوتبال بیان داشت: سردار آزمون مهاجم قدبلندی است و قدرت بدنی دارد که می‌تواند با هر دو پا و ضربات سر خطرساز باشد. چیزی که علی‌رضا جهان‌بخش را نسبت به بازیکنان دیگر متمایز می‌کند، این است که او کیفیت ورود با توپ به داخل محوطه جریمه یا شوت زدن خارج از محوطه را دارد. او پاس‌های فوق‌العاده‌ای می‌دهد و می‌تواند در شرایط سخت گل بزند. 

,

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در ادامه تاکید داشت: علی‌رضا بیرانوند بی‌تردید و با اختلاف بهترین دروازه‌بان کنونی قاره آسیاست.

,

او در پایان هم گفت: وقتی بازیکنان ایرانی برابر ایالات متحده بازی کنند، فکر می‌کنم می‌خواهند هر چه در توان دارند را در این دیدار نشان دهند. ما دو نسل از بازیکنان فوق‌العاده فوتبال را در این دیدار خواهیم دید. این یک بازی عالی خواهد بود و امیدوارم همه در آمریکا و در سراسر جهان آن را تماشا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه