اخبار داغ

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل:

نشست مطالبه‌گری پارلمان دانشجویی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

نشست مطالبه‌گری پارلمان دانشجویی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
عالی از برگزاری سلسله نشست های مطالبه گری دانشجویی با نمایندگان استان اردبیل در مجلس خبرداد و گفت: این برنامه در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عالی مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما، از راه اندازی سلسله نشست های مطالبه گری تحت عنوان پارلمان دانشجویی در راستای حل مشکلات مردم با حضور دانشجویان و کارشناسان در دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد و گفت: به همین منظور از مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس، استاندار، فرماندار و شهردار اردبیل برای حضور در این برنامه دانشجویی دعوت شده تا پاسخگوی مطالبات و پرسش های مهم و اساسی دانشجویان و کارشناسان که برگرفته از دغدغه های مردم است باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه پارلمان دانشجویی از ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد، گفت: به همه نمایندگان استان در مجلس و مسئولین استانی برای حضور در این برنامه مطالبه گری دعوت نامه ارسال شده است.

,

عالی  به ظرفیت دانشگاه ها جهت حل مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه با وجود سرمایه های علمی و نخبگانی که در عرصه های مختلف دارد می تواند با همکاری و همفکری کارشناسان راه حل علمی به حل مسائل کشور به مجلس و کشور در اداره کشور ارائه کند.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل هدف از این برنامه نخبگانی را بررسی وضعیت کشور و استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این سلسله نشست ها سرآغازی برای تعامل بیشتر و بهتر جامعه نخبگان با نمایندگان مجلس و مسئولین کشوری و استانی برای کاهش مشکلات جامعه و پیشرفت میهن اسلامی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه