اخبار داغ

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی:

مجلس موافقت مشروط با حذف ارز ترجیحی داشت/ تیم اقتصادی دولت باید تدابیر لازم را برای آرمش بازار اتخاذ کند

مجلس موافقت مشروط با حذف ارز ترجیحی داشت/ تیم اقتصادی دولت باید تدابیر لازم را برای آرمش بازار اتخاذ کند
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس اختیار حذف ارز ترجیحی را به دولت داد، و موافقت مشروط با آن داشت که هم فساد ارز ترجیحی از بین برود و هم سفره مردم عزیز و فقیر کشور کوچکتر نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: از مدت ها قبل زمزمه پروژه حذف ارز ترجیحی به دلیل نقدهایی که به آن وارد بود، شنیده می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , اروم نیوز،,

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از کارشناسان اختصاص این ارز را فساد آور می دانستند و خواستار حذف آن بودند در مقابل تعدادی دیگر از صاحب نظران به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور و موج های تورمی سال های اخیر، تحمیل موج تورمی دیگر با حذف ارز ترجیحی را به صلاح نمی دانستند و نگران  کوچکتر شدن سفره مردم مستضعف و افزایش قیمت کالاهای اساسی بودند.

,

وی با بیان اینکه این مباحث بین دولت و مجلس نیز مطرح بود، گفت: در لایحه بودجه، دولت به نوعی موافق حذف ارز ترجیحی بود و نمایندگان مردم ملاحظات زیادی در این مورد داشتند.

,

حسین پور با اشاره به اینکه  مجلس به شرط آن که افزایش قیمت کالاهای اساسی که  از حذف ارز ترجیحی ناشی می شود برای مردم مستضعف و اقشار ضعیف جامعه به نوعی جبران شود با آن موافقت کرده است، تصریح کرد: مجلس اختیار آن را به دولت داد،  یعنی یک موافقت مشروط که هم فساد ارز ترجیحی از بین برود و هم سفره مردم عزیز و فقیر کشور کوچکتر نشود.

,

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: مجلس انقلابی موافق این گرانی ها نیست و دولت باید تدبیر بیشتری داشته و تیم اقتصادی دولت باید قبل از هر اقدامی شرایط ویژه و همه جوانب تصمیم خود را بسنجد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه