اخبار داغ

نماینده مردم تبریز خطاب به مدیر آموزش و پرورش تبریز:

دست دخالت‌کنندگان را از آموزش‌وپرورش قطع کنید

دست دخالت‌کنندگان را از آموزش‌وپرورش قطع کنید
نماینده مردم تبریز گفت: شما مدیون هیچکس نیستید و خودتان عزل و نصب‌ها را انجام دهید و آموزش و پرورش را از دست دخالت‌ها نجات دهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روح الله متفکر آزاد در آئین مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اظهار داشت: وزن آموزش و پرورش صرفا اداری نیست و توان بزرگی دارد پس قیم لازم ندارد و می‌تواند همه کشور را اداره کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: آقای صیادی نگاه فراگیر به آموزش و پرورش داشته باشید و از همه پتانسیل استفاده کنید.

,

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذشهر تاکید کرد: ما تلاش کردیم دخالت غیردولت در انتصاب دولتی انجام نگیرد و من در هیچ عزل و نصبی دخالت نکرده‌ام چون رهبر انقلاب از این موضوع منع کردند و اگر حساسیت وجود داشته باشد از طریق استاندار و وزیر اعلام می‌کنیم.

,

وی ادامه داد: اگر مشورتی باشد انجام می‌دهیم اما اگر ما در مقام نظارت در مقام عزل و نصب بنشینیم، نظارتی صورت نمی‌گیرد.

,

متفکر آزاد خطاب به مدیرکل جدید عنوان کرد: شما مدیون هیچکس نیستید و خودتان عزل و نصب‌ها را انجام دهید و آموزش و پرورش را از دست دخالت‌ها نجات دهید.

,

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش خودش می‌تواند کار خودش را انجام دهد. خوشبختانه رتبه بندی معلمان با همه اشکالات تصویب شد و این قدم رو به جلو را ارج می‌دهیم.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید مستقل کارش را انجام دهد و هرکس که نگاه دیگری به آموزش‌وپرورش داشته باشد خائن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه