اخبار داغ

معاون اجرایی رئیس جمهور:

فولاد میبد تا پایان سال بازگشایی می‌شود

فولاد میبد تا پایان سال بازگشایی می‌شود
مرتضوی گفت: در جریان مشکلات فولاد میبد هستیم و رئیس جمهور هم در حال حاضر و هم در زمان ریاست قوه قضاییه، دستوراتی برای رفع مشکلات آن صادر کردند که امیدواریم با رفع مشکلات، تا پایان امسال بازگشایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید صولت مرتضوی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد میبد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به سفر رئیس جمهور در آذرماه گذشته به استان یزد اظهار داشت: در این سفر اولویت نخست، رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی عنوان کرد: در این سفر، بیش از 7 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در نظر گرفته شده است و تاکنون نیز 128 درصد فراتر از تعهد پیش بینی شده، انجام شده است.

,

مرتضوی بیان کرد: این سفر نیز به منظور بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام و تخصیص اعتبارات آنها انجام شده است و در این سفر از پروژه های راکد نظیر فولاد میبد نیز بازدید خواهیم کرد.

,

معاون اجرایی رئیس جمهور، یکی از پروژه های راکد مانده و دچار مشکل را فولاد میبد دانست و گفت: پیگیری رفع مشکلات این واحد از زمانی که آقای رئیسی، رئیس قوه قضاییه بود در حال پیگیری است و اکنون نیز بارها مورد پیگیری قرار گرفته است.

,

مرتضی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، تفاهم نامه ای برای راه اندازی این واحد صنعتی با شرکت ایمیدرو قطعی شده است و عوامل شرکت حضور دارند و نسبت به راه اندازی آن برنامه ریزی می کنند و طی آخرین تماس با مسئولان شرکت وعده داده شد تا پایان سال این پروژه با تامین نیازها و سرمایه در گردش  و تامین مناسب برای بازسازی، راه اندازی شود.

,

معاون رئیس جمهور ادامه داد: به گفته وی بعد از راه اندازی، طرحهای توسعه ای این واحد هم در دست اقدام قرار می گیرد تا به توجیه اقتصادی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه