اخبار داغ

گزارش تصویری؛

سامورایی تراکتور، قاتل محوطه جریمه!

سامورایی تراکتور، قاتل محوطه جریمه!
محمد عباس‌زاده، مهاجم گلزن و چارچوب‌شناس تیم تراکتور با گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان شمار گل‌هایش را در فصل جاری به ۵ گل رساند و ضمن اینکه در کنار پیمان بابایی به بهترین گلزن فصل پرشورها تبدیل شد، توانست به آمار ۴۰ گل زده در لیگ برتر فوتبال برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد عباس‌زاده، مهاجم گلزن و چارچوب‌شناس تیم تراکتور با گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان شمار گل‌هایش را در فصل جاری به ۵ گل رساند و ضمن اینکه در کنار پیمان بابایی به بهترین گلزن فصل پرشورها تبدیل شد، توانست به آمار ۴۰ گل زده در لیگ برتر فوتبال برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این مهاجم مازنی ۱۷ گل از ۴۰ گل لیگ برتری خود را با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده که به تفکیک ۱۲ گل در فصل گذشته و ۵ گل در فصل جاری است. او در لیگ بیستم عنوان آقای گل تیم محبوب پرشورها را هم به خود اختصاص داد.

,

بر اساس داده‌های رسانه آماری متریکا، استقلال خوزستان با دریافت ۵ گل اصلی‌ترین قربانی مرد شماره ۳۳ تراکتوری‌ها در لیگ برتر فوتبال بوده و تیم‌های استقلال، سپاهان، گل‌گهر و فولاد هم ۳ بار دروازه خود را مقابل عباس‌زاده باز شده دیده‌ و دیگر شکارهای محبوب این مهاجم محسوب می‌شوند.

,

از سویی، در خصوص توزیع گل‌های محمد عباس‌زاده باید گفت، وی ۳۶ بار از داخل محوطه جریمه و ۴ بار از پشت هجده قدم موفق به گشودن دروازه حریفان شده که این آمار نشان دهنده چارچوب‌شناسی مهاجم پرشورها بوده و از او یک قاتل و متخصص گلزنی در محوطه جریمه ساخته است.

,

گفتنی است؛ محمد عباس‌زاده از زمان پیوستن به تیم تراکتور با عملکرد درخشانش در این تیم احیاء و به ستاره محبوب تی‌تی‌ها تبدیل شده است. او عنوان کرده فوتبالش را مدیون تراکتور می‌داند و با شادی گل روز گذشته و سجده بر پیراهن تیمش به نوعی این پیام را اعلام کرد که آماده تمدید قراردادش با تراکتور است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه