اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

رگبار و و رعد و برق و تند باد لحظه ای در کهگیلویه و بویراحمد

رگبار و و رعد و برق و تند باد لحظه ای در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح آخرین وضعیت وضعیت جوی در این استان پرداحت و گفت: در روز جمعه رگبار و و رعد و برق و تند باد لحظه ای در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کاکاوند در گفت و گو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و هواشناسی و تصاویر ماهواره ای از روز جمعه تا روز شنبه با عبور سامانه ناپایدار از جو استان علاوه بر شرایط ابری در برخی نقاط استان وقوع رگبارهای بهاری گاهی با رعد و برق و تند باد لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ در نقاط مستعد مورد انتظار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در ادمه گفت: طی این مدت استقرار گرد و غبار در استان سبب افت کیفیت هوا و کاهش دید خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه در روز جمعه وضعیت جوی نیمه ابری در پاره ای مناطق بارش باران و گاهی با رگبار و و رعد و برق و تند باد لحظه ای همراه با گرد و غبار همراه است، گفت : وضعیت جوی کهگیلویه و بویراحمد در روز شنبه نیمه ابری تا ابری در پاره ای مناطق بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و تند باد لحظه ای همراه با گرد و غبار همراه است.

,

خبرنگار: بهمنیار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه