اخبار داغ

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی:

طرح های مهم اقتصادی دولت نیاز به برنامه ریزی دقیق و حمایت همه جانبه دارد

طرح های مهم اقتصادی دولت نیاز به برنامه ریزی دقیق و حمایت همه جانبه دارد
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حذف یارانه از آراد های صنعتی نشان از عزم راسخ دولت برای جراحی اقتصاد کشور دارد هرچند این طرح به واسطه درگیر بودن با معیشت مردم نیاز به برنامه ریزی دقیق و حمایت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انور حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: قطعا اقتصاد کشور نیاز به جراحی اساسی دارد و باید همه از این اقدامات شجاعانه که در نهایت به تولید اقتصادی پویا و شکوفا کمک می کند حمایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه امروز شاهد قاچاق گسترده کالاهای تولید داخل به خارج از مرزهای کشور هستیم که همین مهم یکی از نکات بسیار مهم در طرح جدید دولت است تا بتواند با جدید به این پدیده شوم پایان دهد.

,

نایب ریس کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی تردید هر چند چنین اقداماتی در دولت در ابتدا شاهد کوچک شدن سفره مردم می شود و نارحتی های را به دنبال خواهد داشت اما با نگاهی علمی به چنین جراحی های های در حوزه اقتصاد می توان آینده درخشانی را برای اقتصاد کشور البته در صورت درست اجرا زدن طرح ها پیش بینی کرد.

,

حبیب زاده عنوان کرد: دولت نیز وظیفه دارد قبل از اجرای طرح ملی مهم که مستقیما به معیشت آنان مرتبط است با ملت سخن بگوید و دلایل ابن طرح ها و اقدامات حین و بعد از آن را برای عموم تشریح کند.

,

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بی شک مجلس بویژه کمیسیون اقتصادی به صورت جدی پیگیر این طرح و اقدامات دولت در این راستا خواهد بود و در این خصوص هیچ کم کاری و لی برنامه گی را از مدیران این حوزه قبول نخواهد کرد.

,

 حبیب زاده بوکانی خاطر نشان کرد: چنین طرح های جدای از حمایت به برنامه ریزی دقیق متولیان نیز نیاز دارد که امید است در ابن حوزه این اقدامات صورت گرفته باید که در این صورت مردم به خوبی از این حمایت خواهند کرد ولی در غیر این صورت تبعات آن مستقیم به چشم مردم خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه