اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در همایش بزرگ سالگرد عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب:

ملت؛ ستون فقرات انقلاب اسلامی و هدف اصلی دشمن است/بازی دراز سرزمین جهاد و شهادت است

ملت؛ ستون فقرات انقلاب اسلامی و هدف اصلی دشمن است/بازی دراز سرزمین جهاد و شهادت است
همایش بزرگ سالگرد عملیات بازی دراز با حضور مسئولین کشوری و لشکری، نظامی و انتظامی، راهیان نور، خانواده های شهدا و آحاد مختلف مردم در ارتفاعات بازی دراز در سرپلذهاب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در همایش بزرگ سالگرد عملیات بازی در سرپل ذهاب گفت: بازی دراز سرزمین جهاد و شهادت است و به خون شهیدان متبرک است و نماد و عشق و مردانگی و دلاوریست .

وی افزود: در منطقه غرب کشور، صدها نقطه از نوع بازی دراز داریم که مقاومت و ایستادگی فرزندان این ملت غیور به خوبی رقم‌خورد و ضبط و ثبت شده اما از حیث طبیعی در بازی دراز مقاومت سربلندانه رقم خورد.

سردار شادمانی عنوان کرد: شهدا دعوت خدا و ولی فقیه زمان خود را درک کردند ، و برابر آن در مقابل دشمنان خدا، سینه سپر کردند و ایستادگی کردند و عمل کردند و شربت شهادت نوشیدند.

وی عنوان کرد: برابر آیات قرآن زندگی شهدا ملکوتی و الهی است، دور از هر گونه مرگ است و زنده وارد برزخ میشوند، و از خداوند بشارت دریافت میکنند، و چون مجاهدات کردند،منتظر هستند راهیان‌ راه آنان را ادامه دهند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: هر کشوری در مسیر تاریخی خودش با مسائل و حوادثی مواجهه میشود اگر این حوادث در آن کشور بر سرنوشت مردم تاثیر بگذارد، دارای اهمیت تلقی  میشود و جز نقطه عطف تاریخ آن کشورها محسوب میشود.

وی تصریح کرد: براین اساس کشور ایران اسلامی با چهاراتفاق بزرگ در طول ۴۳سال انقلاب مواجهه بوده است و اولین حادثه وقوع انقلاب اسلامی با تمام دستاوردها است، دومین حادثه هشت سال دوران دفاع مقدس  و سومین حادثه دستاوردهای محور مقاومت و دفاع از حرمین و قدرت منطقه ای ما است و چهارمین حادثه ثبات سیاسی امنیتی در داخل و دستاوردها در داخل کشور است.

سردار شادمانی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ،جهاد تبیین یک وظیفه قطعی واجب و فوری است و همه باید به روشنگری و آگاهی بخشی بپردازند، زیرا که دشمن سرخورده و شکست خورده متمرکز شده که ذهن راهیان شهدا و انقلابیون حزب الله و ولایتمداران و رزمندگان انقلاب اسلامی را شُبهه و تاریکی مواجهه کند و راه را گم کنند تا دشمن به خیال خودش موفق شود.

وی گفت: ملت، ستون فقرات انقلاب اسلامی و هدف اصلی دشمن است،کانون اصلی ملت جوانان است که به فرموده رهبر گام دوم انقلاب در اختیار آنها است تا به درستی بپیمایند و این کشور را به سر مقصد که همان حکومت حضرت مهدی(عج) است ان شالله برسانند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد:قواصان، تخریب چی ها،عناصر اطلاعاتی،عناصر مهندسی چهار گروه بودند که با شجاعت، پایداری و استقامت در صحنه نبرد با تمام وجود جلوه گری کردند و سخت ترین کار در جنگ انجام دادند.

ادامه داد: قدرت نظامی بازدارنده، دفع تهدیدات و قدرت منطقه ای و ثبات امنیتی و سیاسی در منطقه سه قدر مهم است که دستاوردهای مهمی برای هر کشور رقم می زند.

لازم به ذکر است در پایان حاج صادق آهنگران از مداحان کشوری دوران دفاع مقدس به مداحی و یادآوری رشادت ها و خون‌های ریخته شهدا پرداخت و مردم باری دیگر با شهدا و امام‌راحل تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه