اخبار داغ

در رزمایش ملی جهادگران فاطمی مطرح شد؛

اقدامات گروه‌های جهادی به موقع و با کیفیت است/ امیدبخشی به مردم از ویژگی‌های حرکت‌های جهادی است

اقدامات گروه‌های جهادی به موقع و با کیفیت است/ امیدبخشی به مردم از ویژگی‌های حرکت‌های جهادی است
رزمایش ملی جهادگران فاطمی با حضور یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی استان سمنان با حضور مسئولان ارشد استان سمنان و شهرستان شاهرود با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار مرآت، رزمایش ملی جهادگران فاطمی با حضور یک هزار و 200 گروه جهادی استان سمنان با حضور مسئولان ارشد استان سمنان و شهرستان شاهرود با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 

,

, ,

اقدامات گروه های جهادی به موقع و با کیفیت است

, اقدامات گروه های جهادی به موقع و با کیفیت است,

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این همایش با اشاره به اینکه امروز گروههای جهادی در حوزه های مختلف اقدامات بسیار موثر و بزرگی را به انجام رسانده اند، گفت: هر جا که روحیه ایثار و شهادت و روحیه بسیجی حاکم باشد ، موفق هستیم‌.

,

استاندار سمنان در ادامه افزود: گروه های جهادی اقدامات خود را به موقع و با کیفیت زیاد به انجام‌ می رسانند.

,

وی همچنین تصریح کرد: مردم استان سمنان از ابتدای دوران انقلاب درغائله گنبد و در ادامه با حضور در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عملیات مرصاد جانفشانی کردند.

,

 

,

, ,

امید بخشی به مردم از ویژگی های حرکت های جهادی است

, امید بخشی به مردم از ویژگی های حرکت های جهادی است,

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این رزمایش با اشاره به اینکه امید رهبر معظم انقلاب، به کوشش و جهاد ارزشمند گروههای جهادی و بویژه در مناطق محروم و رنج کشیده است، گفت: نفس تشکیل گروههای جهادی، موجب تلاش و کوشش بیشتر در سطح جامعه است.

,

به گفته نماینده ولی فقیه در استان سمنان؛ امید بخشی به مردم از ویژگی های حرکت های جهادی و عوامل پر تلاش گروههای جهادی است.

,

وی اعتماد بخشی را از دیگر ویژگی های ارزشمند گروههای جهادی برشمرد و افزود: این امر هیچگاه از ذهن مردم پاک‌ نشده و اعتماد آنان را به نظام افزایش می دهد

,

مطیعی همچنین تصریح کرد: با تلاش گروههای جهادی امور اجرایی و مورد نیاز مردم تسهیل و تسریع می شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد که در زندگی، هیچگاه خدا را از یاد نبرده و تلاش کنیم تا خود را به خالق نزدیک سازیم.

,

 

,

, ,

مشارکت دادن‌ مردم در امور یکی از ظرافتهای کار جهادی است

, مشارکت دادن‌ مردم در امور یکی از ظرافتهای کار جهادی است,

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم با اشاره به خدمت رسانی به مردم گفت: در آیات و روایات متعدد به فضیلت خدمت به مردم اشاره شده است.‌

,

وی با بیان اینکه خدمتگذاری به مردم توفیقی است که نصیب هر فردی نمی شود، افزود: یکی از ظرافتهای کار جهادی، مشارکت دادن‌ مردم در امور است.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه