اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» در مازندران/ حضور ۳۰۰۰ جهادگر در سنگر خدمت و آبادانی

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی» با رمز «یا فاطمه زهرا(س)» در مازندران/ حضور ۳۰۰۰ جهادگر در سنگر خدمت و آبادانی
سیاوش مسلمی با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی از امروز ۱۷ اردیبشهت‌ماه آغاز و تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت؛ گفت: حدود ۳ هزار جهادگر مازندرانی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی از امروز فعالیت خود را آغاز خواهند کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در آیین افتتاح رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا استان برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی از امروز 17 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 26 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: تمامی جهادگران استان در قرارگاه‌های جهادی سازماندهی و حضور پیدا کنند و نقش‌آفرینی خود را در عرصه خدمت به مردم داشته باشند.

,

فرمانده سپاه کربلا مازندران، خاطرنشان کرد: حدود 3 هزار جهادگر مازندرانی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی  از امروز فعالیت خود را آغاز خواهند کردند.

,

این مسئول ادامه داد: تفاوتی که این رزمایش با سال‌های گذشته و به‌ویژه ایام نوروز دارد، آن است که در این رزمایش تیم‌ها به صورت تخصصی در حوزه‌های گوناگون و اقشار مختلف سازماندهی شدند تا با هدف‌های از قبل تعیین شده در مناطق مشخص شده حضور پیدا کنند.

,

مسلمی بیان کرد: با شروع دولت انقلابی سیزدهم، اتفاق خوب و میمونی را شاهد هستیم و خوشبختانه علاقه‌مندی بسیار مطلوبی را در میان مسئولان استان شاهد هستیم که ظهور آن را در همراهی با جهادگران می‌بینیم.

,

وی گفت: طی جلسه روز گذشته با استاندار مازندران، مقرر شد تا پشتیبانی بسیار مطلوبی از جهادگران استان در این رزمایش صورت گیرد تا بتوانیم رسالت اصلی این رزمایش که همانا خدمت‌رسانی به مردم است را به شایستگی انجام دهیم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه