اخبار داغ

سرپرست سازمان بسیج اساتید استان قم خبر داد؛

غبار روبی مزار حضرت معصومه توسط اساتید در اعتراض به تخریب قبور ائمه بقیع

غبار روبی مزار حضرت معصومه توسط اساتید در اعتراض به تخریب قبور ائمه بقیع
سرپرست سازمان بسیج اساتید استان قم از غبار روبی مزار شریف حضرت معصومه سلام الله در شب ۸شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود علامه روشن سرپرست سازمان بسیج اساتید استان قم در گفتگو با خبرنگار  قم فردا اظهار داشت: دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف با شب ۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع است به همین منظور سازمان بسیج اساتید استان قم با همکاری معاونت فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه مراسم معنوی غبار روبی و عطر افشانی مضجع شریف کریمه اهل بیت را برگزار می کند.

سرپرست سازمان بسیج اساتید استان قم ادامه داد: این مراسم با حضور اساتید بسیجی و ولایت مدار دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قم در صحن امام هادی علیه السلام شبستان حضرت زهرا سلام الله حرم مطهر برگزار می شود.

علامه روشن در پاسخ به این سوال که چه تعداد از اساتید در این مراسم شرکت می کنند گفت: با توجه به اینکه ظرفیتی که حرم مطهر برای بحث غبارروبی اعلام کرده محدود است و بیش از ۲۰۰ نفر امکان پذیر نیست به همین منظور حداقل ۲۰۰ نفر از اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در این مراسم معنوی حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در راستای تکریم مقام ولایت و اعلام انزجار از شجره خبیثه وهابیت در اعتراض به تخریب قبور ائمه بقیع و در راستای محکومیت این حرکت ددمنشانه توسط وهابیت ملعون و در راستای ارتباط معنوی بیشتر با ولایت و اهل بیت این مراسم انجام می شود.

سرپرست سازمان بسیج اساتید استان قم اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقای سطح معنویت اساتید بسیجی استان این مراسم برنامه ریزی شده است

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه