اخبار داغ

پر بارش‌ترین نقطه کهگیلویه‌وبویراحمد کجاست؟/ بارندگی‌ها تا امشب ادامه دارد

پر بارش‌ترین نقطه کهگیلویه‌وبویراحمد کجاست؟/ بارندگی‌ها تا امشب ادامه دارد
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با معرفی پر بارش ترین نقطه کهگیلویه‌وبویراحمد از ادامه بارش‌ها تا پایان امشب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کاکاوند در گفت و گو با  صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی سطوح مختلف و الگو های جوی، فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امشب به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان داشت: از فردا تا پنج شنبه جو غالب صاف گاهی همراه با تند باد لحظه ای ، گرد و خاک و از سه شنبه افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

,

کاکاوند در خصوص وضع کلی هوا در مناطق سردسیری و گرمسیری استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شنبه 17 اردیبهشت ماه هوا به صورت نیمه ابری تا گاهی ابری رگبار و رعدو برق، ورزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دما خواهد بود.

,

وی در ادامه خاظر نشان کرد: یک شنبه 18 اردیبهشت ماه نیز هوا صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد خاک خواهد بود همچنین دوشنبه 19 اردیبهشت ماه نیز صاف ، گاهی وزش باد و گرد و خاک با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

,

کاکاوند در خصوص وضعیت هوایی 24 ساعت گذشته افزود: امامزاده جعفر با بیشینه دمای 36 درجه سانتی گراد گرم ترین و سی سخت با کمینه ی دمای 9/6 درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بوده اند.

,

 مدیر کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد میزان بارش های اخیر استان تا امروز ساعت ۹:۳۰شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ را به شرح زیر اعلام کرد:

,
آبمورد لوداب 24
,
مارگون 13
,
دشتروم 13
,
تنگ سرخ 12
,
لوداب 12
,
امیر آباد بابکان 11
,
منصور خانی کاکان 11
,
وزگ 11
,
گنجگون 10.5
,
ستنگان 10
,
سی سخت 9.4
,
کالوس 7.5
,
تل گاه 7
,
دلی خمسیر 7
,
یاسوج 6.9
,
چرام 6
,
چیتاب 5
,
کریک 5
,
موشمی زیلایی 5
,
گنجه ای 4.9
,
دهدشت 3.6
,
باشت 3
,
بوستان 3
,
دیشموک 3
,
امامزاده جعفر 2.6
,
لیشتر 2
,
دوگنبدان 1.8
,
لنده 1
,
لیکک 0
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه