اخبار داغ

استاندار سمنان:

حاکم شدن تفکر بسیجی از مشکلات می کاهد

حاکم شدن تفکر بسیجی از مشکلات می کاهد
سید محمد رضا هاشمی گفت: در هرکجا که تفکربسیجی و روحیه ایثار و شهادت طلبی وارد میدان شود موفقیت حاصل خواهد شد و در بحث مبارزه با کرونا نیز شاهد حضور بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت‌رسانی بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه  همایش بزرگ جهادگران فاطمی استان سمنان که به میزبانی شهرستان شاهرود و در محل شهدای گمنام این شهر برگزار شد ،گفت: بسیج همواره در طول سالهای پس از انقلاب جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: مردم استان سمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های گوناگون حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند و از جمله آن ها می توان به نقش آن ها طی هشت سال دفاع مقدس در عملیات های گوناگون اشاره کرد.

,

استاندار سمنان در ادامه اذعان کرد: در هرکجا که تفکربسیجی و روحیه ایثار و شهادت طلبی وارد میدان شود موفقیت حاصل خواهد شد و در بحث مبارزه با کرونا نیز شاهد حضور بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت رسانی بودیم.

,

بنا به گفته استاندار سمنان در حال حاضر نیز در سطح استان سمنان گروههای جهادی با همان تفکر و اخلاص در خدمت رسانی به محرومین و مقابله با آسیب های اجتماعی در حال خدمت هستند و گردهمایی امروز ما بهانه ای برای حمایت و قدر دانی از این بسیجیان است.

,

هاشمی در نهایت تاکید کرد: گروه‌های جهادی امروزه یکی از اهرم‌ های خدمت‌ رسانی در کشور محسوب می‌شوند و حمایت، پشتیبانی و توانمندسازی جهادگران یکی از مهمترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه