اخبار داغ

استاندار اردبیل:

کارجهادی کلید رفع محرومیت های استان اردبیل/ سیاسی کاری ها مانع پیشرفت است

کارجهادی کلید رفع محرومیت های استان اردبیل/ سیاسی کاری ها مانع پیشرفت است
استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل از لحاظ شاخص های پیشرفت در وضعیت مناسبی نیست باید برای خروج از این وضعیت کار جهادی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، حامد عاملی صبح امروز در رزمایش جهادگران استان اردبیل  اظهار داشت:  به این نتیجه رسیده ایم اگر کار جهادی در کشور انجام نشود گرفتاری ها مملکت حل نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: هدف  امام راحل از پایه گذاری بسیج و رهبر انقلاب در حمایت از این شجره طیبه بر این بودکه  ابواب جهاد در کشور ما بسته نشود.

,

استاندار اردبیل با بیان اینکه انسان باید با تمامی ظرفیت های خود گره از مشکلات مردم بگشاید گفت: اولین ویژگی فرد جهادی این است  با خلوص دل و نیت پاک با انجام کارها بپردازید و برای امیال دنیوی قدم نگذاشته و صرفا برای رضای خداوند باشد دومین ویژگی کار جهادی داشتن هدف مقدس برای انجام کار مقدس است  و سومین ویژگی کار جهادی ایستادگی در مقابل امیال شیطانی است ، راحت طلبی و عافیت طلبی با کار جهادی در یکجا جمع نمی شود و انسانی که دنبال کار جهادی است خود نیز رشد می کند.

,

وی با اشاره به اینکه کار جهادی زمینه پیشرفت در هر صنفی و کارگاه انسان سازی است تصریح کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل از لحاظ شاخص های پیشرفت در وضعیت مناسبی نیست باید برای خروج از این وضعیت کار جهادی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

,

عاملی تاکید کرد: دولت برای رفع غبار محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار  در کنار بسیج سازندگی بسیج سازندگی خواهد بود و همانگونه که بیش 2200 گروه جهادی در 454  نقطه از استان مشغول آبرسانی  و در حال ساخت پل های و سدها هستند ما نیز امکانات لازم را در اختیار این عزیزان قرار خواهیم داد. 

,

وی در پایان گفت: اگر می خواهیم مملکتی آباد و آینده ای درخشان برای فرزندان خود ترسیم کنیم نباید دنبال سیاسی کاری و کارهای نمایشی باشیم.

,

انتهای پیام

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه