اخبار داغ

رئیس زندان شهرکرد خبر داد؛

رهایی دو زندانی از طناب دار، با بخشش اولیای دم

رهایی دو زندانی از طناب دار، با بخشش اولیای دم
بهرام محمدی گفت: با همراهی و بخشش اولیای دم، تلاش و همت بزرگان، ریش سفیدان، مددکاران زندان شهرکرد و مجموعه قضایی چهارمحال‌وبختیاری دو نفر از زندانیانی که محکوم به قصاص بودند از دار مجازات نجات یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام محمدی رئیس زندان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: با همراهی و بخشش اولیای دم، تلاش و همت بزرگان، ریش سفیدان، مددکاران زندان شهرکرد و مجموعه قضایی چهارمحال و بختیاری دو نفر از زندانیانی که محکوم به قصاص بودند از دار مجازات نجات یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز،,

وی افزود: قرآن، قصاص را یکى از احکام مهم اجتماعى اسلام و ضامن حفظ خون ها مى داند و آن را مایه حیات جامعه مى شمرد، اما در عین حال عفو و گذشت را برتر از آن مى داند.

,

رئیس زندان شهرکرد ادامه داد: محکومان به مدت 9 سال در زندان به سر می بردند و در این مدت اقدامات بسیاری برای کسب رضایت از خانواده مقتول انجام شد، در نهایت با پیگیری های مستمر دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد، مسؤولان زندان، مددکاران، ریش سفیدان و رضایت خانواده مقتول، محکومان از چوبه دار رهایی یافته و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

,

محمدی این جرکت خداپسندانه را سومین مورد بخشش قصاص از ابتدای سال عنوان کرد و ادامه داد: امیدوارم سنت زیبای گذشت و عفو در استان نهادینه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه