اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد:

رسانه ها منصفانه قضاوت کنند/تراز مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منفی ۳۲۰ میلیارد است

رسانه ها منصفانه قضاوت کنند/تراز مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منفی ۳۲۰ میلیارد است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی این دانشگاه خبر داد و گفت: تراز مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منفی ۳۲۰ میلیارد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس محمد غلام نژاد در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته سلامت در مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد برگزار شد، گفت: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی سالهاست فعالیت می‌کنند و چشمان بیدار و گوش های شنوای جامعه هستید که دیگر حاشیه امنی برای هیچ مدیری باقی نمانده است ما از رسانه های که منصفانه قلم می‌زنند استقبال می‌کنیم، نقش رسانه ها در جامعه بی بدیل است، رسانه رسالت های مختلفی دارد یکی ایجاد همبستگی ملی است رسانه باید بتواند در میان احاد جامعه همدلی ایجاد کند و باعث مشارکت اعضای جامعه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت: قبلا رسانه ها وجود نداشتند و اطلاع رسانی کم انجام می شد اما اکنون هیچ مدیری حاشیه امنی ندارد ،من مدیر در خیابان باید حواسم به رفتارم باشد حتی بوق الکی نزنم و سبقت خطرآفرین نگیرم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به شرایط کرونا گفت:  من از رسانه ها و نقدشان استقبال میکنم اگر در ابتدای کرونا ضعف در تجهیزات داشتیم اگر رسانه ها نمی گفتند شاید مشکلات برطرف نمی شد.

,
,

غلام نژاد گفت: رسانه ای صدای جامعه است که وابسته به یک حزب و جناح نباشد رسانه باید برای همه بنویسد و درد جامعه را انتقال دهد.

,

وی با اشاره به تعداد زیاد رسانه ها و فضای مجازی  گفت: رسانه ای زنده است که فراگیر می نویسد و در خدمت یک قشر خاص نباشد چرا که اینگونه بخش دیگری از جامعه را از دست می دهد ، من از رسانه هایی که ما را نقد می کنند استقبال می کنم.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: ما نیز یک دستگاه بزرگ هستیم  نقایصی هم ممکن است وجود داشته باشد خوب است نقص ها درست و منصفانه انتقال داده شود و رفع نقص کنیم، اما رسانه ای را نمی پسندم که وقتی برای فردی ابلاغ میزنم علیه من مطلب می زند ، رسانه ها به جای تینکه خودشان را درگیر حواشی بی فایده کنند ما را منصفانه نقد کنند .

,

غلام نژاد گفت: قول می‌دهم از رسانه ای که منصفانه قلم می زند شکایت نکنم ، دنبال این نیستم به دنبال شکایت از رسانه باشم البته اگر منصفانه باشد و نقد کند، نه اینکه هزار بر چسب بی انصافی بزنند ،رسانه ها مطاله گر عمومی باشند.

,

وی با اشاره به تغییر مدیران در استان گفت: چرخش نخبگان یه چیز عالی و دور از ذهن نیست، ابتدا برخی از همکاران ما آمدند و خودشان استعفا دادند که نمی توانند با دولت همراه باشند.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه اگر در بیمارستانی اتفاقی می افتد آن را به دانشگاه علوم پزشکی تعمیم ندهیم و کل دانشگاه را زیر سوال نبریم گفت: استان ما یک استان توسعه نیافته است همه ما دخیل هستیم، همه ما می توانیم  به توسعه استان کمک کنیم ، منصفانه قضاوت کنیم و تخریب نکنیم.

,

غلام نژاد گفت: اکثر ارباب رجوع ها دنبال کار هستند گویا دانشگاه به بنگاه کار آفرینی تبدیل شده است، مردم و رسانه ها به دنبال مطالبه عمومی باشند .

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی این دانشگاه خبر داد و گفت: تراز دانشگاه  ۳۲۰ میلیارد منفی و گردن کسی نمی اندازم منتهی این رقم وجود دارد.

,

وی ابراز داشت :در شرایط کرونا پول های خوبی وارد دانشگاه شد می شد در بخش خرید تجهیزات بیشتر جلو رفت ، اینکه مثلا برخی جایی را تحویل می گیرند و می گویند  یک شهر سوخته را تحویل گرفتم زیرسوال بردن خدمات نظام است اما  دانشگاه بدهکاری هایی دارد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه