اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس خبر داد:

تخصیص اعتبار۶ هزار میلیارد تومانی برای بیمه همگانی

تخصیص اعتبار۶ هزار میلیارد تومانی برای بیمه همگانی
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در سال جاری بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی برای بیمه همگانی اقشار مردم در کشور دیده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی یزدی‌خواه در گفت‌وگو با تهران نیوز، اظهار کرد: از مهمترین اقدامات مجلس یازدهم تصویب و ابلاغ چند قانون راهبردی از جمله در زمینه جمعیت و تعالی خانواده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,
وی با اشاره به اینکه پنجره جهش موالید در حال بسته شدن و جمعیت کشورمان در سراشیبی پیری است، اعمال سیاست‌های نادرست کاهش فرزندآوری طی سه دهه اخیر را عامل اصلی کاهش جمعیت جوان کشور و شتاب گرفتن پیری آن دانست.
,
 
,
نماینده مردم تهران در خانه ملت خاطرنشان کرد: در این راستا مجلس کوشیده با اعمال سیاست‌های مشوقی مانند تسهیلات بلاعوض، خدمات تحصیلی، افزایش زمان مرخصی زایمان و مواردی از این دست به دنبال وارونه شدن این سیر ناصحیح و فراهم‌آوری بسترهای فرزندآوری در کشور باشد.
,
 
,
یزدی‌خواه تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و حذف امضاهای طلایی را از دیگر خدمات مجلس یازدهم در مسیر رونق بخشیدن و تقویت تولید داخلی خواند و بیان کرد: بر این اساس همه دستگاه‌ها باید خدمات را در بستر سامانه‌ای چابک بارگذاری کرده و روند صدور مجوزها را سرعت ببخشند.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: بیمه کارگران ساختمانی، طرح مدیریت تعارض منافع و انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به مناطق مرکزی کشور مانند سیستان و بلوچستان از دیگر موضوعاتی است که در خانه ملت پیگیری و دنبال می‌شود.
,
 
,
یزدی‌خواه با تاکید بر توجه به روستاها و مناطق کمتر برخوردار و تخصیص منابع اعتباری ویژه برای آن‌ها در بودجه امسال، خاطرنشان کرد: در صندوق توسعه استانی برای هر استان حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار دیده شده که به تناسب برای توسعه شهرستان‌ها استفاده می‎شود.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین در بودجه ۱۴۰۱ اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای مطالعه و انجام طرح‌های هادی روستایی و بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی نیز برای بیمه همگانی همه اقشار کشور دیده شده است.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی الزام دولت به ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی، متناسب‌سازی حقوق و دستمزدها و الزام وزارت جهاد شکاورزی به تامین امنیت غذایی و تنظیم بازار ۲۵ قلم کالای اساسی را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده از سوی وکلای مردم در خانه ملت برشمرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه