اخبار داغ

پیشکسوت فوتبال ایران:

عزیزی‌خادم درباره صرف اموال بیت‌المال به مردم پاسخ دهد

عزیزی‌خادم درباره صرف اموال بیت‌المال به مردم پاسخ دهد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پاسخ بخشش اموال فدراسیون و بیت‌المال را باید از عزیزی‌خادم پرسید و هر روز اسنادی رو می‌شود که این شخص چه ضربه‌ای به فدراسیون فوتبال وارد آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهتاش فریبا در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال و اسناد فاش شده از بذل و بخشش اموال و بودجه فدراسیون توسط عزیزی‌خادم، رئیس سابق این فدراسیون اظهار کرد: پاسخ بخشش اموال فدراسیون و بیت‌المال را باید از عزیزی‌خادم بپرسید و هر روز اسنادی رو می‌شود که این شخص چه ضربه‌ای به فدراسیون فوتبال وارد آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی اضافه کرد: پولی که در دوران ریاست عزیزی‌خادم بر فدراسیون فوتبال صرف پاداش، هزینه‌های آنچنانی و ... شده، می‌توانست هزینه پرورش استعدادها، زیرساخت فوتبال، تیم‌های پایه و .. شود و در هر فدراسیون پاداش وجود داشته، اما چگونگی تخصیص این پاداش به افراد و اشخاص مهم است.
,
 
,
پیشکسوت فوتبال ایران عنوان کرد: تخصیص پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی به مربیان، سرپرست، بازیکنان، کادر فنی و ... ایرادی ندارد، اما اینکه پاداش میلیاردی و خارج از چارچوب قانون به اطرافیان داده شود برای مردم قابل توجیه نیست.
,
 
,
فریبا بیان کرد: عزیزی‌خادم باید به این سوال پاسخ دهد که پاداش صعود به جام جهانی را به چه افرادی داده و چرا و بهترین شخصی که می‌تواند پاسخ این سوال را بدهد شخص عزیزی خادم است و سایر افرادی اطلاعی از این موضوع ندارند و عزیزی‌خادم امضای این پاداش‌ها را زیر برگه قید کرده است.
,
 
,
وی در ادامه با انتقاد دوباره از عزیزی‌خادم در اعطای پاداش بی‌رویه به افراد نزدیک خود توضیح داد: این پاداش که به پیشکسوتان فوتبال نرسیده و صرف نزدیکان و اطرافیان عزیزی‌خادم شده و کمیته قضائی فدراسیون باید ورود کند و افرادی که بی‌رویه پاداش دریافت کرده‌اند برخورد کند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه