اخبار داغ

سرپرست فرمانداری بندرعباس خبر داد؛

آغاز گازرسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی

آغاز گازرسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی
مرودی از آغاز گاز رسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی و روستاهای تابعه با تاکید استاندار هرمزگان خبر داد و گفت: گسترش شبکه گاز به عنوان یکی از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی می تواند در پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی و همچنین کاهش دغدغه‌ شهروندان موثر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در دیدار سرپرست فرمانداری بندرعباس با مدیران دستگاه‌های اجرایی به دستور استاندار هرمزگان در خصوص گاز رسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس تصمیم گیری شد.

محمد مرودی سرپرست فرمانداری بندرعباس در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات مثبت و جهادی شرکت گاز استان، و بیان برخی از مسائل و مشکلات گاز شهرستان  از آغاز گاز رسانی به ۲۴ روستای بخش مرکزی و روستاهای تابعه  با تاکید استاندار هرمزگان خبر داد.

وی اظهار کرد: گسترش شبکه گاز بعنوان یکی از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی می تواند در پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی و همچنین کاهش دغدغه‌ شهروندان موثر باشد.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به نارضایتی گروهی از شهروندان نسبت به عدم آسفالت برخی معابر پس از گازکشی افزود: شرکت گاز نسبت به اتمام پروژه های نیمه تمام و ترمیم نوار حفاری اقدام کند.

مرودی با تاکید بر اینکه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است  ادامه داد: اگر به روستایی یا شهری  نعمتی مانند گاز می‌رود، باید اقتصاد روستا و آن منطقه نیز به حرکت در بیاید،و  این امکانات باید سبب تحول آن روستا شود.

وی در پایان بر افزایش سطح خدمات رسانی و کسب رضایتمندی مشترکین تأکید و  اظهار کرد: پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اکثر شهرها و روستاهای کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیدند و تا به امروز اتفاقات بسیار خوبی در این صنعت انجام شده است که یکی از نتایج آن افزایش کیفیت خدمات رسانی به مشترکین بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه