اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد؛

پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی

پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی
بشیر عالیشاه گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال سال گذشته به مددجویان کمیته امداد مازندران پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه صبح امروز در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سال گذشته به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد.
وی با قدردانی از همکاری و حمایت  اداره کل تعاون، کار و ر فاه اجتماعی و بانک های عامل استان افزود:  ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سال گذشته برای ایجاد اشتغال به مددجویان استان  پرداخت شد. 
عالیشاه اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز امسال به اشتغال  مددجویان کمیته امداد استان  اختصاص یافت.
مدیرکل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: کمیته امداد با انجام مشاوره شغلی، آموزش فنی و حرفه ای و نظارت بر طرح ها و نیز حمایت از طرح های دانش بنیان و خلاق  این  تسهیلات را به متقاضیان پرداخت می کند.
این مسئول تاکید کرد: برنامه اصلی کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان و خودکفایی آنان است.
وی افزود: کمیته امداد استان با ایجاد  ۲ هزار و ۶۵۳ پایگاه در میادین اصلی شهرستان ها و مساجد فعال استان  زکات فطریه  امسال را جمع آوری کرد. 
مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد، سازمان بهزیستی، شورای زکات روستا، دفاتر ائمه جمعه، موسسات خیریه در جمع آوری زکات فطریه مشارکت داشتند، اظهار کرد: همه مراکز نیکوکاری استان نیز در این دو روز تعطیلات عید فطر برای جمع آوری زکات فعالیت کردند.
عالیشاه خاطر نشان کرد: زکات فطریه جمع آوری شده در همان روز از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به حساب مددجویان واریز شد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه