اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اندیشه عاشورایی و علوی عامل پیروزی ملت ایران است

اندیشه عاشورایی و علوی عامل پیروزی ملت ایران است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اندیشه عاشورایی و علوی عامل پیروزی ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در رزمایش جهادگران فاطمی که توسط سپاه سیدالشهداء استان تهران در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: سالروز تشکیل بسیج سازندگی یادآور تصمیم راهبردی رهبر معظم انقلاب در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: پس از پیروزی انقلاب ملت ایران به دنبال برطرف کردن محرومیت‌های به جا مانده از دوران ستمشاهی و سازندگی میهن اسلامی بود، اما دشمن تلاش کرد فرصت سازندگی و محرومیت‌زدایی را از ملت ما بگیرد.
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بنابراین جنگ به ملت ایران تحمیل شد، اما مردم با تمسک به اندیشه عاشورایی و علوی خود به مقابله با این تجاوز برخاستند و با لبیک گفتن به فرمان امام راحل فرزندان خود را به میدان نبرد فرستادند.
,
سردار سلیمانی بیان کرد: امام خمینی (ره) در مقابل این تجاوز مردم را به میدان آورد و صدام ملعون که به نیابت از نظام سلطه سه وضعیت ساقط کردن نظام،جدا کردن سرزمین‌های زرخیزی مانند خوزستان و دستیابی به آنچه که در قرارداد ۱۹۷۵ به دنبال آن بود به ایران حمله کرده بود، در نهایت با تحمل خسارات فراوان عقب‌نشینی کرد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با تاسی به فرهنگ عاشورا، تفکر علوی و روحیه جهاد و شهادت در برابر تجاوز دشمن ایستاد، افزود: امروزه مکتب دفاعی انقلاب به الگویی بی‌مانند برای جبهه مقاومت تبدیل شده است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: با آزادسازی خرمشهر ایران به جزیره امن و با ثبات دنیا تبدیل شد، البته این امنیت بر محور خون شهدا به دست آمده است.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به صدور فرمان تشکیل بسیج سازندگی در۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ از سوی رهبر انقلاب اسلامی، گفت: بسیج سازندگی این علم پرافتخار را به دست گرفت تا وارد عرصه سازندگی میهن اسلامی شود و انجام ماموریت‌ها در مقیاس‌های کوچکی تمرینی شد تا امروز به شجره تنومندی تبدیل شده و با بهره‌گیری از ده‌ها هزار گروه جهادی نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیزی داشته باشد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به گوشه‌هایی از فعالیت‌های بسیج در عرصه سازندگی از ساخت مسکن محرومان گرفته تا امداد و نجات در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده، آبرسانی به مناطق روستایی، ساخت مساجد، پل‌ها، جاده‌ها، خانه‌های بهداشت و دیگر نیازمندی‌های حوزه زیرساخت مناطق محروم، روستاها و حاشیه شهرها اشاره کرد.
,
 
,
سردار سلیمانی تاکید کرد: بایستی خدمات ماندگارتر و بزرگتری در همه حوزه‌ها و صفحات این مرز و بوم در حوزه امنیت غذایی، ارتقاء بهره‌وری، شکوفایی بسترهای تولید، رفع موانع، خلق ظرفیت‌های جدید، تمرکز بر ایجاد اشتغال و دیگر عرصه‌ها در سایه تمسک به فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت برداشته شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه