اخبار داغ

معاون وزیر میراث فرهنگی:

رویکرد وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بر حوزه اشتغالزایی متمرکز است

رویکرد وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بر حوزه اشتغالزایی متمرکز است
واحدی گفت: با توجه به قابلیت‌های کشور و به تبع آن در استان خراسان جنوبی رویکرد وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سال جاری با توجه به شعار سال، بحث اشتغالزایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: تغییر خوبی در حوزه مدیریتی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورگفت: توجه به این حوزه می‌تواند در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در راستای تأکید برای استفاده از این حوزه برای اشتغالزایی مؤثر باشد.

,

وی با اشاره به اینکه در دولت آقای رئیسی و با حضور آقای ضرغامی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری توفیقاتی حاصل شده، تصریح کرد: حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در واقع صنعت اقتصادی کشور در تولید ثروت بوده و در ایجاد اشتغال که مقام معظم رهبری به آن تأکید کرده‌اند بسیار حائز اهمیت است.

,

واحدی ادامه داد: با توجه به قابلیت‌های کشور و به تبع آن در این استان رویکرد وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سال جاری با توجه به شعار سال، بحث اشتغالزایی است.

,

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور خاطر نشان کرد: استان خراسان جنوبی در حوزه میراث نیز از غنی‌ترین حوزه‌های شرق کشور بوده و در بحث گردشگری با داشتن جاذبه کویر می‌تواند در این حوزه بسیار اهمیت داشته باشد.

,

وی افزود: امیدواریم با همکاری و هماهنگی بتوانیم شاهد رونق گردشگری و صنایع دستی در خراسان جنوبی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه