اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

مجلس و دولت در خصوص حذف ارز ترجیحی با مدیریت هوشمنند هم‌عقیده هستند/ دولت در پرتوی یک تدبیر شایسته سرمایه‌های اجتماعی را افزایش دهد

مجلس و دولت در خصوص حذف ارز ترجیحی با مدیریت هوشمنند هم‌عقیده هستند/ دولت در پرتوی یک تدبیر شایسته سرمایه‌های اجتماعی را افزایش دهد
غلامرضا منتظری گفت: باید حذف ارز ترجیحی با مدیریت هوشمندانه‌ای اتفاق بیفتد و مجلس و دولت در این خصوص هم‌عقیده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با گلستان ما گفت: یکی از مباحث اصلی در شرایط فعلی کشور تأمین نیاز‌های اساسی مردم به ویژه مسائل اقتصادی و معیشتی است، با تمام وجود باید به این مسأله اهتمام داشته باشیم و باید بدانیم مردم ولی نعمت‌های ما هستند و هیچ چیزی نباید بالاتر از پاسخگویی به مردم به ویژه تأمین کالا‌های اساسی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نقل قول‌های مختلفی در کشور در خصوص اقدامات دولت محترم شکل می‌گیرد و چند نکته قابل ذکر است، نخست اینکه باید حذف ارز ترجیحی با مدیریت هوشمندانه‌ای اتفاق بیفتد و مجلس و دولت در این خصوص هم عقیده هستند.

,

منتظری تأکید کرد: دولت باید تلاش کند قبل از هر اقدامی بسته رسانه‌ای براساس جهاد تبیین داشته باشد، جهاد تبیین در دو بخش خدمات و کارکرد و تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که در نظام شکل می‌گیرد و برای اینکه غافل نشویم مردم یادآور شویم تا‌امید افزایش یابد.

,

وی افزود: وجه دوم جهاد تبیین روشنگری و تدوین و ارائه تصویر روشن از آینده است و مردم باید نسبت به آینده خود‌امیدوار باشند و یکی از اقدامات این است که از نظر عملی پنجره را بر روی مردم باز کند و اگر می‌خواهیم در حوزه نان قدمی برداریم باید بگوییم چطور اتفاق می‌افتد و چه پیامد‌هایی دارد وچه رابطه‌ای با قدرت خرید مردم خواهد داشت و این مسأله باید کاربردی توسط وزرا و رئیس جمهور و سخنگوی دولت اتفاق بیفتد و اگر این چنین نشود مردم احساس نگرانی و ناامنی خواهند داشت.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در پرتوی یک تبلیغ شایسته آرامش مردم را حفظ کنیم و در پرتوی یک تدبیر شایسته از بحث ناامیدی پیشگیری کنیم و از یاس و ناامیدی مردم را از بین ببریم و عملیات روانی را کم اثر کنیم و در مقابل با افزایش اعتماد سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم.

,

منتظری تأکید کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌ها نکته دوم است که در خصوص حذف ارز ترجیحی بعد از اینکه تصمیم ن‌های شد دولت مد نظر قرار دهد و به عینه عمل کند و مردم این نظریات را در عمل ببینند و این مهم باعث یک ثبات و آرامش بین مردم می‌شود.

,

وی بیان کرد: مردم عزیز ایران بهترین مردم دنیا هستند و پرچم صبرو استقامت را در‌اندیشه خود احتزاز درآوردند و برای عبور از خطر‌ها انقلاب را حمایت کردند و وظیفه دولت است که پاسخ شایسته و در خور به این نیاز‌ها بدهد.
این نماینده مجلس ابراز داشت: مجلس نیز خانه ملت است و محل انعکاس فریاد ملت است و ملتی که کشورشان را دوست دارند و جان فرزندان خود گذاشتند تا این پرچم همواره به برافراشته بماند شایسته بهترین‌ها هستند و انتظار داریم مسئولان با دقت بیشتر طرح‌ها را عملیاتی کنند و در یک اقدام یک پارچه این کار تجربه شود و نقاط ضعف برطرف شود و وقتی اجرا می‌شود اما و اگر و‌ای کاش را به کار نبندیم.

,
,

منتظری گفت: مردم عزیز و گلستانی‌ها اعتقاد داشته باشد نمایندگان خادمان هستند و تمام تلاش دولت و مجلس این است که اسباب رضایتمندی را فراهم کنند و در کنار این چالش‌ها باید صبور باشیم و اصحاب رسانه به جهاد تبیین کمک کنند و مراقب باشیم که در دام جنگ رسانه‌ای دشمن قرار نگریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه