اخبار داغ

رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری جشنواره موسیقی شب های تبریز

برگزاری جشنواره موسیقی شب های تبریز
رییس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره موسیقی شب های تبریز از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن های اقبال آذر، ۲۹ بهمن، سالن استاد صیامی از ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، غلامرضا میرزازاده، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت جشنواره موسیقی شب های تبریز اظهار داشت: فراخوان  این جشنواره بهمن ماه سال گذشته داده شده بود  ولی بخاطر وضعیت قرمز کرونا اجازه افتتاح ندادند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

وی  اذعان کرد:  از بین تمامی شرکت کنندگان ده گروه به عنوان نماینده موسیقی های بومی و محله ای انتخاب شده اند که ۱۲۰ نفر که اکثر آنان نوجوان می باشد موسیقی اجرا خواهند کرد.

,

رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: موسیقی بومی و محله ای  نیاز به حمایت و تشویق  می باشد در حالی که هنرمندان سرمایه های کشور می باشند.

,

وی گفت: اهالی موسیقی در ایام کرونا روزهای بدی را گذراندند  و در طول دو سال  تمامی اجراهای صحنه ای تعطیل شده بودند  .

,

میرزازاده خاطر نشان کرد:در ستاد کرونا، هنر و موسیقی را به عنوان شغل نگاه نکردند و به صورت تفننی فهمیدند در حالی که این نوع نگاه نا عادلانه و بود و کسی در این ایام از ما دفاع نکرد .

,

وی  با اعلام اینکه یک تعداد از هنرمندان از این طریق امرار معاش می کنند اظهار داشت:  تعدادی از هنرمندان  در ایام کرونا ساز های خود را فروختند و انگیزه خودشان را از دست داده و دیگر علاقه ای به اجرای موسیقی ندارند .

,

رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی افزود: در بقیه کشور ها دولت  از موسیقی  های بومی و محله ای  حمایت می کنند ولی در کشور ایران از هنر و موسیقی حمایت نمی شود .

,

وی خاطر نشان کرد: در این شرایط زمانی برگزاری کنسرت بسیار سخت می باشد چون اکثر گروه های موسیقی متضرر می شوند و رغبتی برای اجرای کنسرت نشان نمی دهند.

,

میرزازاده در پایان گفت: علاقه مندان می توانند از سامانه www.bilital.com بلیط تهیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه