اخبار داغ

تمرینات پیکان بدون ملی پوشان ناقص انجام شد

اکبری: ارزیابی درستی از حریفان در والیبال باشگاه‌های آسیا ندارم/ هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم

اکبری: ارزیابی درستی از حریفان در والیبال باشگاه‌های آسیا ندارم/ هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تا زمانی که حریفان را از نزدیک نبینم، نمی‌توانم هیچ‌گونه ارزیابی‌ از حریفان پیکان در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا داشته باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت با حضور 8 تیم به میزبانی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد و دو تیم پیکان و مقاومت شهداب یزد در این دوره از رقابت‌ها به عنوان نمایندگان ایران حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم پیکان درباره آمادگی شاگردان برای حضور در این مسابقات، اظهار داشت: از 22 فروردین تمرینات خود را آغاز کردیم اما به دلیل این که بسیاری از بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند، تمرینات به صورت ناقص انجام شد. در این مدت که بازیکنان تیم ملی را در اختیار نداشتیم، تلاش کردیم بازیکنانی که در باشگاه هستند را از نظر بدنی آماده نگاه داریم تا این که بازیکنان تیم ملی به ترکیب اضافه شوند و با چند جلسه تمرین هماهنگی، آماده حضور در مسابقات شویم.

,

پیمان اکبری افزود: هنوز اعضای تیم از نظر بدنی به شرایط ایده‌آلی که می‌خواهیم، نرسیده‌اند. البته این موضوع طبیعی است چون تمرینات را کمی دیر شروع کردیم و تا زمان مسابقات یک هفته زمان داریم و سعی می‌کنیم در روزهای آینده تیم را به شرایط خوبی از نظر بدنی برسانیم.

,

وی با بیان این‌که تمرینات هماهنگی تیم پیکان از این هفته آغاز می‌شود و این تمرینات فشرده خواهد بود، تصریح کرد: خداراشکر بچه‌ها انگیزه خوبی دارند. تمرینات به خوبی پیش می‌رود و بازیکنان دوست دارند عملکرد خوبی در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشند.

,

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) از خروج بازیکنان دو تیم پیکان و مقاومت شهداب یزد از اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این بازیکنان از روز گذشته در اختیاز باشگاه‌هایشان قرار گرفتند.

,

تیم پیکان در گروه‌ A مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با تیم‌های ناخون راتچاسیمای (تایلند)، گاز جنوبی (عراق) و سانتوری سانبردز (ژاپن) همگروه است.

, A,

تیم پیکان با 7 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و 2 نشان برنز پرافتخارترین باشگاه آسیا در این رقابت‌ها است که امسال نیز به عنوان میزبان در این مسابقات شرکت می‌کند. پیکانی‌ها که عنوان سومی جهان را نیز در پرونده کاری خود دارند، در سال‌های 2006 تا 2011 شش قهرمانی متوالی در این مسابقات به دست آوردند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه