اخبار داغ

نور امید در دل بازماندگان از تحصیل روشن شد؛

همت بسیج سازندگی برای ریشه‌کَنی محرومیت تحصیلی/ ساخت‌وساز مدارس روستایی با حضور جهادگران رونق گرفت

همت بسیج سازندگی برای ریشه‌کَنی محرومیت تحصیلی/ ساخت‌وساز مدارس روستایی با حضور جهادگران رونق گرفت
سازمان بسیج سازندگی هرمزگان با ایجاد همدلی در میان گروه‌های جهادی، آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس به میدان آمده و از شهرها گرفته تا دورترین نقاط روستایی به احداث و تعمیر مدارس روی آورده و نور امید را برای تحصیل دانش آموزانی که از تحصیل عقب مانده‌اند منور ساخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علم آموزی و تعلیم و تربیت یکی از مهمترین رکن های جامعه برای پیشرفت و ترقی به شمار می رود و بالندگی جوامع به رشد علمی آن بستگی دارد.

نبود مدارس مناسب در شهرها و روستاها زنگ خطری به آن مناطق به شمار می رود و ترک تحصیل اولین آسیب آن بوده که معضلات فرهنگی و اجتماعی دیگری را به دنبال دارد.

در سال های اخیر ارگان ها و سازمان های مختلفی در کنار آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس قرار گرفته اند و در صدد احداث مراکز آموزشی  و بازسازی مدارس تخریبی هستند.

سازمان بسیج سازندگی هرمزگان که همواره هر آنجا که جامعه به آن نیاز داشته در خط مقدم خدمات رسانی بوده با ایجاد همدلی در میان گروه های جهادی و آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس به میدان آمده و از شهر ها گرفته تا دورترین نقاط روستاها به احداث و تعمیر مدارس روی آورده و  نور امید برای تحصیل دانش آموزانی که تحصیل عقب مانده اند منور ساخته است.

احداث مدارس در روستاها دانش آموزان ترک تحصیل کرده را به آغوش علم آموزی باز گرداند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
, احداث مدارس در روستاها دانش آموزان ترک تحصیل کرده را به آغوش علم آموزی باز گرداند, احداث مدارس در روستاها دانش آموزان ترک تحصیل کرده را به آغوش علم آموزی باز گرداند,

, , , ,


یاسین باوقار، مسئول بسیج سازندگی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه آموزش اساسی ترین و مهمترین رکن در هر جامعه است، اظهار کرد: اگر آموزش وجود نداشته باشد در حوزه های مختلف اشتغال، علمی و… مشکل ایجاد می شود.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: بسیج سازندگی هرمزگان با توجه به مسئولیتی که دارد با همکاری آموزش و پرورش و سازمان نو سازی مدارس و بازدیدهای میدانی شاهد روستاهایی بودیم که فاقد مدرسه بودند و ما از سال ۱۳۹۱ به امر مدسه سازی ورود پیدا کردیم.

باوقار تصریح کرد: مدارسی که نیاز به تعمیرات داشته به وسیله گروه های جهادی تعمیر شد و روستاهایی که جمعیت بالایی داشتند مانند روستای حلوایی شهرستان میناب که نیاز به یک مدرسه داشته با همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس یک مدرسه بسیار زیبا در آنجا احداث شد.

وی افزود: ساخت مدرسه در روستای حلوایی سبب خوشحالی اهالی روستا شد و دانش آموزانی که با مشقت کیلومترها را برای فراگیری علم می پیمودند و یا به دلیل دوری مدارس دیگر به روستا ترک تحصیل کرده بودند به آغوش علم آموزی بازگشتند.

ساخت ۱۰ مدرسه توسط جهادگران بسیجی

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ساخت ۱۰ مدرسه توسط جهادگران بسیجی, ساخت ۱۰ مدرسه توسط جهادگران بسیجی,

, , , ,


مسئول بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد: با همکاری قرارگاه سازندگی و پیشرفت سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیش از ۱۰ مدرسه در سراسر استان بازسازی و احداث شده است و بسیج سازندگی همچنان به این کار خود ادامه خواهد تا دانش آموزی نباشد که در استانمان به دلیل نبود کلاس آموزشی از تحصیل عقب بماند.

باوقار با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند، خاطر نشان کرد: باید اسباب آرامش و محیطی امن برای آینده سازان کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه