اخبار داغ

با تأیید تلویحی سخنگوی فدراسیون؛

برگزاری دیدار تدارکاتی با کانادا در دستورکار تیم ملی فوتبال/ ۲ بازی دوستانه دیگر در انتظار یوزهای پارسی

برگزاری دیدار تدارکاتی با کانادا در دستورکار تیم ملی فوتبال/ ۲ بازی دوستانه دیگر در انتظار یوزهای پارسی
تیم ملی فوتبال در پنجره نخست فیفادی به احتمال زیاد ۳ بازی تدارکاتی خواهد داشت.
[
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی‌رغم عدم برگزاری رسمی جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و بلاتکلیف ماندن مصوبات و گزارشات، تکلیف یکی از بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در پنجره نخست فیفادی‌های پیش از جام جهانی تقریباً نهایی شده.
,
 
,
در حالی که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و بروز اختلافات بین ۲ عضو از اعضای هیأت رئیسه و دبیرکل فعلی فدراسیون علنی شده، تفکر اعضای هیأت رئیسه برای تبدیل کردن وضعیت تصمیم‌گیری فدراسیون به شورای ریاست هم پاسخ‌گو نبوده و کارها با تفویض اختیار پیش می‌رود.
,
 
,
از همین رو شنیده می‌شود که شاگردان دراگان اسکوچیچ در نخستین بازی تدارکاتی‌شان پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال کانادا خواهند رفت. طبق اظهارات سخن‌گوی فدراسیون در برنامه تلویزیونی، این امر تقریباً نهایی شده و خبر قطعی‌اش به محض انعقاد قرارداد منتشر خواهد شد.
,
 
,
در گزارش ارائه شده به اعضای هیأت رئیسه در نشست غیررسمی و غیرعلنی روز گذشته، ۲ دیدار دیگر هم در دستورکار و در آستانه رایزنی قرار گرفته تا پس از بازی نخست، یوزهای سپیدپوش پارسی به مصاف رقبای جدید خود بروند.
,
 
,
در شرایط فعلی و در روزهایی که جلسات هیأت رئیسه یکی پس از دیگری از رسمیت می‌افتند، سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون فوتبال مسئولیت برگزاری و هماهنگی بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را برعهده داشته‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه