اخبار داغ

رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی عنوان کرد؛

خروج سامانه بارشی عصر امروز از خراسان شمالی/ ثبت بیشترین بارش ها در کوسه و مهمانک

خروج سامانه بارشی عصر امروز از خراسان شمالی/ ثبت بیشترین بارش ها در کوسه و مهمانک
مهری هاشمی دوین گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بارش ها عصر امروز از استان خارج می شود و فردا عصر به صورت بارش های پراکنده نیمه شمالی استان را در بر می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهری هاشمی دوین، رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر تداوم ابر و بارش ها تا اواخر امروز در استان خراسان شمالی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه عصر امروز سامانه بارشی از استان خارج می شود، گفت: مجدد در عصر روز سه شنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

,

هاشمی دوین ادامه داد: روند دمای استان در مقایسه با روز گذشته با کاهش پنج تا هفت درجه ای مواجه بوده که از فردا روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

,

این مقام مسئول اظهار داشت: براساس ایستگاه های سنجش باران در استان خراسان شمالی از روز گذشته تاکنون، کوسه با 8.2 میلی متر و مهمانک با 6.8 میلی متر بیشترین میزان بارش ها را داشته اند.

,

هاشمی دوین خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته کوسه با کمینه دمای 8 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان و اسماعیل آباد با بیشینه دمای 32 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان اعلام شده است.

,

وی یادآور شد: طی همین زمان کمینه دمای بجنورد 11 درجه سانتی گراد و بیشینه دمای آن 22  درجه سانتی گراد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه