اخبار داغ

مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

طرح جامع آب شرب و صنعت چهارمحال و بختیاری تهیه می‌شود

طرح جامع آب شرب و صنعت چهارمحال و بختیاری تهیه می‌شود
فردوس کریمی گفت: طرح جامع آب شرب و صنعت چهارمحال و بختیاری تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام می‌رسد و همه منابع آب استان ساماندهی می‌شود تا بتوانند از پتانسیل واقعی آن بهره بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فردوس کریمی مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ازجمله مأموریت‌های مهم این شرکت در شهرستان فارسان تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی از سد باباحیدر بوده است.
 
وی افزود: عملیات اجرایی سد باباحیدر از سال 1387 آغاز شده است و مشکلات زیاد طی این سال‌ها باعث شده است عملیات اجرایی آن پیشرفت چندانی نداشته باشد.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سد باباحیدر حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد با تعیین تکلیفی که صورت گرفت امید است ظرف مدت کوتاهی به بهره‌برداری برسد.
 
کریمی عنوان کرد: از سد باباحیدر یک خط انتقال آب تقریبا 35 کیلومتری به شهرستان‌های پایین دست تا انتهای جونقان پیش‌بینی شده است، این طرح تقریبا 320 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، شامل یک تصفیه‌خانه، دو ایستگاه پمپاژ و دو مخزن است.
 
وی خاطرنشان کرد: سد آلج یک سد کشاورزی است که در سال‌های گذشته ساخته شده است، هم‌اینک قرار بر این شده است که ایستگاه پمپاژ این سد از سوی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ساخته شود و جهاد کشاورزی استان نیز پنج کیلومتر لوله ان را تامین کند.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مطالعات سد گوجان در سال 89 انجام شد گرچه با تغییر اقلیم، میزان آورد آبی که در گزارش پیش‌بینی شد، وجود ندارد.
 
کریمی بیان کرد: طرح جامع آب شرب و صنعت چهارمحال و بختیاری تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام می‌رسد و همه منابع آب استان ساماندهی می‌شود تا بتوانند از پتانسیل واقعی آن بهره بگیرند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه