اخبار داغ

گزارشی از وضعیت قرمز تراکتور؛

تراکتور با هوادار جان می‌گیرد؟!

تراکتور با هوادار جان می‌گیرد؟!
سوت آغاز رقابت‌های هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (دوشنبه) در تبریز به صدا در می‌آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سوت آغاز رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (دوشنبه) در تبریز به صدا درمی‌آید و طی آن دو تیم تراکتور و هوادار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به مصاف هم می‌روند. این بازی ابتدا قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شود که در ادامه دو بار تغییر کرد و یک ساعت زودتر انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تفاوت از زمین تا آسمان!

, تفاوت از زمین تا آسمان!, تفاوت از زمین تا آسمان!,

دوئل تراکتور و هوادر پیکار دو تیمی است که از لحاظ قدمت و پتانسیل طرفداری اصلاً با یکدیگر قابل مقایسه نیستند. در یک طرف، تراکتور با بیش از نیم قرن سابقه و به عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا قرار دارد و در طرف دیگر، هوادار تازه تاسیس و در کنار همشهری‌اش پیکان، بدون شک کم طرفدارترین تیم لیگ برتر.

,

وضعیت قرمز تراکتور

, وضعیت قرمز تراکتور, وضعیت قرمز تراکتور,

تراکتور هرچند سال جدید را با یک برد و یک تساوی استارت زده اما وضعیت این تیم در جدول کماکان قرمز است. مورد مهم اما این است که سرنوشت پرشورها دست خودشان است و آن‌ها امیدوارند تا هرچه زودتر فاصله را با پایین جدولی‌ها افزایش دهند و پیروزی در بازی امروز برابر هوادار گام بلندی در راستای این هدف خواهد بود.

,

بنفش‌ها فراتر از انتظار

, بنفش‌ها فراتر از انتظار, بنفش‌ها فراتر از انتظار,

اما در سوی مقابل تیمی قرار دارد که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر توانسته نتایج خوبی بگیرد و جایگاه خود در این مسابقات را تثبیت کرده است. بنفش‌های پایتخت با هدایت رضا عنایتی در هفته‌های گذشته شکست‌ناپذیر بوده‌اند و در نیم‌فصل دوم فقط یک بار تن به شکست داده‌اند که به هفته شانزدهم برابر استقلال برمی‌گردد!

,

روغن‌سوزی تراکتور و گاندوکُشی هوادار

, روغن‌سوزی تراکتور و گاندوکُشی هوادار, روغن‌سوزی تراکتور و گاندوکُشی هوادار,

تراکتور با تساوی یک بر یک در خانه نفت مسجدسلیمان که با روغن‌سوزی به دست آمد! پا به این دیدار می‌گذارد اما این درحالی است که حریفش هوادار در هفته گذشته موفق شد در زمین خود ذوب‌آهن را با یک گل مغلوب کرده و با شکار گاندوها به استقبال بازی امروز می‌آیند.

,

جنگ برای بقا و رتبه تک رقمی

, جنگ برای بقا و رتبه تک رقمی, جنگ برای بقا و رتبه تک رقمی,

در جدول، تراکتور مدت‌هاست که در رده سیزدهم حضور دارد؛ این تیم ۲۱ امتیازی بوده و برای فرار از منطقه خطر و راحت کردن خیالش از بقا در لیگ برتر می‌جنگد. رقیب این تیم اما با ۳۱ امتیاز خود را به کمربند میانی جدول چسبانده و در مکان نهم به سر می‌برد؛ حفظ رتبه تک رقمی برنامه شاگردان عنایتی در هفته‌های باقی مانده است.

,

عجیب ولی واقعی؛ ساغلام بدتر از سولدو!

, عجیب ولی واقعی؛ ساغلام بدتر از سولدو!, عجیب ولی واقعی؛ ساغلام بدتر از سولدو!,

مورد عجیب ولی واقعی این است که روی کاغذ ساغلام در شروع دوباره کارش در تراکتور بدتر از سولدو عمل کرده اما با این حال روند سرمربی ترک‌تبار صعودی بوده است. تراکتوری‌ها با هدایت ساغلام در ۵ بازی ۵ امتیاز گرفته که میانگین یک امتیاز به ازای هر بازی است. در این میان تفاوت دو سرمربی این است که عملکرد سولدو رفته رفته ناامیدکننده‌تر شد اما ساغلام فعلا امیدوارکننده!

,

وقت پیروزی پرشورها در تبریز

, وقت پیروزی پرشورها در تبریز, وقت پیروزی پرشورها در تبریز,

ساغلام در نشست خبری قبل از بازی کسب ۴ امتیاز در دو بازی گذشته را تغییر شرایط تیمش بیان نموده و وعده داد که وقت پیروزی تیمش فرا رسیده است. {تیتر گزارش از این وعده وام گرفته شده است} او همچنین به نقش هواداران در پیروزی بر مس رفسنجان اشاره و اعلام کرد که منتظر حمایت پرشورها در این دیدار است.

,

تراکتور به دنبال تلافی

, تراکتور به دنبال تلافی, تراکتور به دنبال تلافی,

سرخ‌پوشان دیار آذربایجان و بنفش‌جامگان پایتخت امروز برای دومین بار در مسابقات لیگ برتر رودرروی هم قرار می‌گیرند. دیدار رفت نخستین تقابل دو تیم در این رقابت‌ها بود که در عین ناباوری با برتری یک بر صفر هوادار خاتمه یافت. حال تراکتور فرصت خوبی برای جبران آن شکست دارد و باید دید که شاگردان ساغلام موفق به انجام این کار می‌شوند یا خیر؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه