اخبار داغ

درخشش رکابزنان تبریزی در مرحله نخست لیگ برتر بانوان

درخشش رکابزنان تبریزی در مرحله نخست لیگ برتر بانوان
دختران رکابزن تبریزی در نخستین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری بانوان کشور به میزبانی تهران خوش درخشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مرحله نخست لیگ برتر جاده و پیست دوچرخه‌سواری بانوان کشور در سال ۱۴۰۱ طی روزهای ۱۵ الی ۱۸ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر تهران برگزار شد و روز گذشته (یکشنبه) با معرفی تیم‌ها و رکابزنان برتر به اتمام رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تیم ارمغان قویدل تبریز با رکابزنان کم سن و سال بومی که برای نخستین بار در این رقابت‌ها حضور یافته بود، توانست عملکرد جالب توجهی از خود به نمایش بگذارد و مقام اول تیمی پیست و مقام دوم تیمی جاده را تا پایان مرحله نخست کسب کرد.

,

«پردیس فیض‌اللهی» رکابزن تبریزی این تیم در ماده تایم‌تریل انفرادی جاده مدال نقره و «پرستو آبسالان» نیز در ماده ۲۰۰ متر پیست مدال برنز را بر گردن آویختند. هدایت ارمغان قویدل برعهده «فرشته چلانی» است.

,

تیم دوچرخه‌سواری جوانان شهرداری تبریز هم در این رقابت‌ها با هدایت «بهزاد کرم‌زاده» حضور پیدا کرد. ستایش وجدی رکابزن ملی‌پوش این تیم توانست کارنامه قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

,

وجدی در رقابت پیست ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز به‌دست آورد. وی در رقابت استقامت جاده عنوان چهارمی و در رقابت تایم‌تریل انفرادی نیز مقام ششم را از آن خود کرد.

,

«ریحانه خاتونی» رکابزن ملی‌پوش و تبریزی نیز در این رقابت‌ها برای تیم پلیمر اصفهان رکاب زد و موفق شد ۲ مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقه پیست کسب کند.

,

وی در بخش جاده با عملکرد خیره‌کننده خود مدال طلای تایم‌تریل انفرادی جاده و مدال نقره استقامت (با گزارش سرداور، مسابقه استقامت لیگ تکرار خواهد شد) کسب کرد.

,

«فاطمه دادگر» دیگر دوچرخه‌سوار تبریزی حاضر در این رقابت‌ها بود که تحت عضویت تیم بالابان چابهار در مسابقات جاده و پیست شرکت کرد.

,

این رکابزن جوان نیز درخشش خوبی داشت و ۲ مدال نقره و یک مدال برنز در مسابقات پیست، مدال طلای تایم‌تریل انفرادی جاده و مدال نقره استقامت جاده را هم از آنِ خود کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه