اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جهاد تبیین و روایتگری صحیح توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

جهاد تبیین و روایتگری صحیح توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند
سردار سلیمانی گفت: ایفای نقش همه کنشگران انقلابی در حوزه جهاد تبیین و روایتگری درست و مبتنی بر حقایق، مانع تحریف وقایع از سوی دشمنان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با تهران نیوز با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در این حوزه بر اساس رهنمودهای معظم‌له انجام کار تبیینی به موقع و در خور لازم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,
وی گفت: از این‌رو همه کنشگران انقلابی باید با احساس تکلیف در این زمینه به فعالیت پرداخته و نقش و سهم خود را در تحقق این مهم ادا کنند، البته بسیجیان مانند عرصه‌های دیگر در این زمینه نیز پیشتاز بوده و اقدامات خوبی را آغاز کرده‌اند که بایستی گسترش، توسعه و تعمیق داده شوند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دشمنان می‌کوشند با تحریف و وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیات، انتشار اکاذیب، سیاه‌نمایی‌ها و در نهایت ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم، چهره‌ای متناسب با امیال پلید خود از ملت و کشور ایران را به جهانیان منعکس کنند.
,
 
,
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بر این اساس توسعه جهاد تبیین، استفاده بهینه‌تر از ابزار و ظرفیت رسانه و فضای مجازی و بیان و بازگو کردن روایت‌های صحیح، صادقانه، موجز و مختصر با مردم توفیقات بیشتری را در این عرصه رقم زده و توفیقات مهمی را به ثمر می‌رساند.
,
 
,
وی افزود: حرکت در این مسیر علاوه بر اینکه ادای تکلیف و عمل به وظیفه‌ای است که بر دوش همگان نهاده شده، موجب تامین رضایت رهبر فرزانه انقلاب خواهد شد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: تحقق این مهم دشمنان را از دستیابی به توطئه‌ها و ترفندهایشان باز داشته و موجب خنثی‌سازی اهداف و نقشه‌های شوم و شیطانی آن‌ها می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه