اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

دولت با اصلاح نظام پرداخت یارانه ها به دنبال ثروتمند کردن مردم است/ وضعیت غیرمتعارف اجاره بها در مریوان تقریبا کنترل شده است

دولت با اصلاح نظام پرداخت یارانه ها به دنبال ثروتمند کردن مردم است/ وضعیت غیرمتعارف اجاره بها در مریوان تقریبا کنترل شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: قرار نیست دولت معیشت مردم را قربانی سیاست کرده و آنها را فقیر کند، دولت با اصلاح پرداخت یارانه ها به دنبال ثروتمند کردن مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، مهدی رمضانی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران استان کردستان با اشاره به اصلاح نظام پرداخت یارانه ها و حذف ارز ترجیحی، اظهار کرد: قرار نیست دولت معیشت مردم را قربانی سیاست کرده و آنها را فقیر کند، دولت با اصلاح پرداخت یارانه ها به دنبال ثروتمند کردن مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه به فضل الهی کارهای خوبی در خصوص ریشه کنی فساد در استان کردستان برداشته ایم، گفت: کردستان می تواند پایلوت و جلودار قافله پیشرفت در کشور باشد.

,

وی افزود: اگر همه آحاد ملت و مسئولین احساس مسئولیت کنند تغییر، پیشرفت و آبادانی حاصل خواهد شد و رسانه ها نیز باید به عنوان بازوهای نظارتی دولت در میدان باشند.

,

رمضانی ادامه داد: کردستان سرشار از نیروی انسانی نخبه است و اگر از این ظرفیت استفاده درست شود آبادانی استان حاصل خواهد شد.

,

وی در ادامه با اشاره به موضوع افزایش اجاره بها در برخی نقاط استان، گفت: تمام دغدغه ما جلوگیری از ایجاد نارضایتی مردم است و افزایش اجاره بهای غیرمتعارف خود عامل نارضایتی است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: در روزهای گذشته شرایط غیرمتعارفی بر وضعیت اجاره بها در مریوان حاکم شد و با ورود جدی به موضوع و مکلف کردن فرماندار مریوان نسبت به رسیدگی و کنترل وضعیت به وجود آمده اقدامات خوبی انجام شد و تا حصول نتیجه مناسب این اقدامات ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه