اخبار داغ

طی مراسمی؛

عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان آغاز شد

عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان آغاز شد
عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان در قالب پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه های امام حسن مجتبی (ع) نیروی زمینی سپاه و با نام مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عملیات آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان درمیان در قالب پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه های امام حسن مجتبی (ع) نیروی زمینی سپاه و با نام مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ طی مراسمی و با حضور سردار تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مسئولین شهرستانی و استانی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

سردار تناکی فرمانده قرارگاه شهید ناصری در این مراسم اظهار کرد: هدف قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بعد از ایجاد و ثبات امنیت در استان خدمت به محرمین به یژه مردم عزیز مرزنشین است.

,

وی افزود: خدمت به مردم افتخار ماست پروژه امروز توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با همکاری آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی به طول ۲۳ کیلومتر خط انتقال انجام میشود که ۲۱۱ خانوار از این نعمت برخوردار خواهند شد.

,

فرمانده قرارگاه شهید ناصری بیان کرد: پیش از این هم دو پروژه آبرسانی مجتمع خیرآباد و اِشک با بهرمندی ۴۵۰ خانوار توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به اتمام رسید و سال گذشته توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

,

سردار تناکی عنوان کرد: هم چنین غیر از پروژه امروز که کلنگ زنی شد هم اکنون پروژه بزرگ مجتمع آبرسانی خوشاب در شهرستان سربیشه که ان شاء الله ۲۳ روستا بطول ۷۰ کیلومتر و حدود ۳۰۰۰ خانوار از نعمت آب بهرمند خواهند شد در حال اجرا می باشد که امید است موجب رضایت خداوند و مردم عزیز ما قراربگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه