اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد؛

۲.۵ میلیارد ریال کالای اساسی در انبار احتکار شده کاشمر کشف شد

۲.۵ میلیارد ریال کالای اساسی در انبار احتکار شده کاشمر کشف شد
احمدی از کشف کالای احتکاری در کاشمر خبر داد و گفت: ۲۵۶ کارتن ماکارونی و ۱۰ کیسه آرد احتکاری به ارزش ۲۱۸ میلیون تومان در شهرستان کاشمر کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین احمدی، فرمانده انتظامی کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: عملیات گسترده مقابله جدی و قاطعانه با محتکران سودجو و پیشگیری از احتکار کالا در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و تیم‌های پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر قابل توجهی ماکارونی در سه انبار در شهرستان توسط افرادی سودجو احتکار شده، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

,

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های انجام شده، محل های مورد نظر شناسایی و در بازرسی از این انبارها ۲۵۶ کارتن ماکارونی و ۱۰ کیسه آرد احتکارشده کشف شد.

,

وی با  تاکید بر اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۱۸ میلیون تومان برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه 3 متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

احمدی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، اذعان کرد: همشهریان عزیز در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه