اخبار داغ

با تلاش مرزبانان غیور هنگ مرزی زابل انجام شد؛

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای شرقی کشور

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرزهای شرقی کشور
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: در یک اقدام اطلاعاتی و برنامه‌ریزی شده باند قاچاق سلاح در منطقه مرزی قرقری منهدم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور اظهار داشت: مرزبانان غیور هنگ مرزی زابل در یک اقدام اطلاعاتی و برنامه ریزی شده از فعالیت یک باند قاچاق سلاح در منطقه مرزی قرقری مطلع شدند که بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفته و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی زابل با اجرای کمین هدفمند و اجرای تاکتیک مناسب به محل مورد نظر اعزام که در همین حین متوجه حضور یک دستگاه خودرو در منطقه شده که مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح برای بازدید و بازرسی از خودروها اقدام به صدور اخطار کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: قاچاقچیان توجهی به دستور مرزداران نکرده و شروع به تیراندازی به سمت مأموران کردند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان در این امر ناکام ماندند.

گودرزی به توفیق مرزبانان اشاره و اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل در این عملیات، موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، ۱۸ قبضه سلاح کلاش، ۳ قبضه مینی کلاش، ۳ قبضه نارنجک تفنگی ۴۰ میلی‌متری، یک قبضه گرینوف به همراه یک عدد لوله یدک و یک قبضه تپانچه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات مربوط به سلاح‌ها را کشف کنند.

این مقام فرماندهی مرزبانی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، بیان کرد: مرزبانان در راستای مبارزه با قاچاقچیان و اشرار مسلح، اقدامات و برنامه‌های ویژه و خاصی را سرلوحه کاری خود قرار داده و اجازه جولان و فعالیت به اشرار مسلح و قاچاقچیان را در سراسر مرزهای کشور نخواهند داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه