اخبار داغ

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر بجنورد خبر داد؛

ناوگان حمل و نقل درون شهری بجنورد نونوار می‌شود/ ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شد

ناوگان حمل و نقل درون شهری بجنورد نونوار می‌شود/ ۱۶ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شد
علی اربابی گفت: با خریداری 16 دستگاه اتوبوس جدید، ناوگان حمل و نقل درون شهری بجنورد که فرسوده شده است را نوسازی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اربابی، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بجنورد در گفت و گو با عصراترک در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت اتوبوس های فعال در ناوگان حمل و نقل درون شهری بجنورد فرسوده هستند و عمر بالایی دارند، شورای شهر و شهرداری بجنورد با وجود کسری بودجه درصدد برآمدند که این ناوگان را تا حد امکان نوسازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

اربابی با یادآوری این مطلب که شهرداری بجنورد در اسفند ماه سال 1400 یک دستگاه اتوبوس جدید برای این ناوگان خریداری کرد، گفت: در عین حال، در بودجه سال 1401 نیز تصویب شد تا اتوبوس های جدید دیگری نیز خریداری شوند.

,

وی با بیان اینکه در کشور برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرداری های کشور منابع مالی تامین شده است، گفت: در همین راستا، مقرر شده است که 80 درصد از قیمت خرید اتوبوس های جدید از محل منبع مالی مصوب، تامین و 20 درصد دیگر از قیمت اتوبوس های جدید توسط شهرداری های متقاضی کشور پرداخت شوند.

,

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بجنورد عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری بجنورد این فرصت را غنیمت دانست و در بودجه سال 1401 شهرداری بجنورد مصوب کرد تا اعتباری برای خرید اتوبوس های جدید اختصاص داده شود.

,

اربابی افزود: شهرداری بجنورد بابت خریداری 15 دستگاه اتوبوس جدید مبلغی حدود هفت و نیم میلیارد تومان را پرداخت کرده است که این اتوبوس ها طی نیمه نخست امسال به شهرداری بجنورد تحویل می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه