اخبار داغ

بازی کردن در زمین فولاد شرایط خاص خودش را دارد؛

رمضانی: ۴ بازی باقی‌مانده و هنوز چیزی قطعی نشده/ بازی با شهرخودرو بهترین روز زندگی‌ام بود

رمضانی: ۴ بازی باقی‌مانده و هنوز چیزی قطعی نشده/ بازی با شهرخودرو بهترین روز زندگی‌ام بود
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با شهرخودرو قطعا بهترین روز زندگی من بود چون هواداران زیادی آمده بودند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با دوربین رسمی این باشگاه اظهار داشت: شب بازی با شهرخودرو از شب‌های خوب زندگی ورزشی‌ام بود و برای هواداران هم شب خوبی شد. هنگام ورود به زمین حس بسیار خوبی داشتم و از هواداران هم انرژی مثبتی گرفتم. برای گل زدن در این بازی هم انگیزه داشتم که با لطف خدا توانستم تلاش هم تیمی‌هایم را به ثمر برسانم.

,

وی در ادامه بیان داشت: اوایل که از پرسپولیس به استقلال آمدم، شرایط برایم سخت بود اما مجموعه باشگاه، بازیکنان و هواداران با من رفتار خوبی داشتند تا خیلی زود بر این فضا غلبه کنم. این را نمی‌گویم که خوشایند هواداران باشد؛ واقعاً برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم و برای حفظ این پیراهن خیلی تلاش می‌کنم. هر زمان به زمین می‌روم حتی اگر یک دقیقه باشد همه توانم را می‌گذارم و حتی اگر با گل زدن هم نتوانم کمک کنم، سعی می‌کنم با تلاش زیاد بازی کنم.

,

رمضانی درباره ۴ بازی باقی‌مانده تیمش عنوان داشت: هنوز هیچ چیزی تمام نشده و فوتبال غیر قابل پیش بینی است. همان طور که فرهاد مجیدی و کادرفنی گفتند، ۴ بازی مانده، باید با تمام وجود برویم و آن‌ها را ببریم. رکوردها را حفظ کنیم تا با امتیاز و شرایط خیلی خوب قهرمانی را بگیریم.

,

او خطاب به هواداران باشگاه استقلال تاکید داشت: از آن‌ها تشکر می‌کنم. همیشه و از روزی اولی که آمدم، به من انرژی مثبت دادند. بازی با شهرخودرو قطعا بهترین روز زندگی من بود چون هواداران زیادی آمده بودند. وقتی گل زدم و واکنش هواداران را دیدم واقعا از ته دل خوشحال شدم. خداراشکر خوشحال به خانه رفتند. این مهم‌ترین اتفاق بود.

,

مهاجم استقلال در پایان گفت: با امیر حسین (حسین زاده) ویدئو صحنه گل را دیدیم و وقتی دیدم بعد از برخورد توپ به دیرک هواداران افسوس خوردند و بعد از ۲ ثانیه از خوشحالی به هوا رفتند، حس بسیار خوبی گرفتم. فولاد تیم بسیار خوبی است و بازی کردن در زمین فولاد شرایط خاص خودش را دارد، اما ما از این بازی هم پیروزی می‌خواهیم و امیدواریم خداوند کمک کند تا دست پر از این بازی بازگردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه