اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سامانه بارشی جدید روز پنجشنبه وارد کشور می‌شود

سامانه بارشی جدید روز پنجشنبه وارد کشور می‌شود
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدیدی فردا پنجشنبه وارد کشور شده و در پی آن بارش‌های بهاری در نیمه شمالی کشور مجدد آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا ی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی جدیدی فردا پنجشنبه وارد کشور شده و در پی آن بارش‌های بهاری در نیمه شمالی کشور مجدد آغاز می‌شود.

با تشدید فعالیت سامانه بارشی امروز در اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش‌ها تداوم خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

روز پنجشنبه نیز بارش‌ها در اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال خراسان رضوی تقویت می‌شود.

,

اخلال در تردد جاده‌ای، آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب، برخورد صاعقه، لغزندگی جاده‌ها، شکستن درختان فرسوده، سقوط اشیاء از ارتفاعات و آسیب به سازه‌های موقت در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی پیش بینی می‌شود.

,

اجتناب از سفرهای غیر ضروری، پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه ها، احتیاط در تردد از حاشیه مسیل‌ها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، پاکسازی دهانه پل‌ها و آبروها، عدم پارک خودروها در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه سازمان هواشناسی به مردم و مسافران است.

,

پدیده غالب دوم، افزایش غلظت گردوخاک است که تا پایان امشب شدت دارد.

کاهش شدید کیفیت هوا در ایلام، خوزستان و نوار غربی کرمانشاه را از دیروز شاهد هستیم که تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

,
,
,

این سازمان به عدم حضور افراد به‌ویژه گروه‌های حساس در فضای باز، پرهیز از حرکات ورزشی و فیزیکی در فضای باز و احتیاط در سفرهای بین شهری را به مکردم توصیه کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه