اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

وضعیت فعلی جامعه نتیجه سیاست های نادرست دولت روحانی است/ بیان واقعیت هااز سوی دولت سبب اعتماد می شود

وضعیت فعلی جامعه نتیجه سیاست های نادرست دولت روحانی است/ بیان واقعیت هااز سوی دولت سبب اعتماد می شود
غلامعلی پارسا با بیان اینکه وضعیت فعلی جامعه و افزایش قیمت ها نتیجه سیاست های اقتصادی نادرست دولت روحانی است، گفت: اقدامات اقتصادی اخیر در دولت رئیسی در راستای مبارزه با رانت ها و مفاسد اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعلی پارسا، کارشناس مسائل سیاسی و مدرس دانشگاه های خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: در شرایط فعلی، فضاسازی افکار عمومی در رسانه ها باید به میزان کافی برای اغناسازی مردم انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه متاسفانه فضای رسانه ای مجازی در کشور مغشوش است، گفت: در فضای مجازی به دلیل بی در و پیکر بودن، هر شخصی هر اطلاعاتی را قرار می دهد که باعث به هم ریختگی فضای فکری مردم و مخاطبان شبکه های مجازی می شود.

,

پارسا تاکید کرد: سیاست های اقتصادی دولت باید به شیوه ای مدیریت شود که چالش جدیدی ایجاد نشود، به گونه ای که قبل از رسیدگی به اصل مسئله باید فرعیات آن از قبیل افکار عمومی مدنظر قرار داده شود تا تنش ذهنی ایجاد نشود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ارز 4200 تومانی در دولت روحانی باعث رقم خوردن تورم، فساد های مالی، رانت های اقتصادی شد، گفت:  بخش زیادی از این اتفاقات متاثر از مدیریت های داخلی بوده و به خارج از کشور مرتبط نمی شود.

,

وی یادآور شد: با استفاده از تجربیات تلخ در دولت قبلی، باید دولت فعلی شتاب زده و عجولانه کاری را انجام ندهد و در راس امورش مدنظر قرار گیرد که فضای فکری مردم، به آرامش برسد.

,

پارسا خاطرنشان کرد: دولت باید با نظرخواهی از نخبگان، فرهیختگان، اساتید متخصص در حوزه های مختلف و با در نظر گرفتن منافع ملی در جهت پوشش اشتباهات دولت قبل، اتفاقات مثبتی را رقم بزنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه  هرچند قطعا این کار بدون هزینه نخواهد بود، بیان داشت: دولت برای جلب اعتماد عمومی مردم، نتیجه کار و برخورد با خیانت کاران به کشور را علنی نشان دهد.

,

وی گفت: قطعا حضور رئیس جمهور در شبکه ملی و صحبت با مردم دلگرمی هایی را ایجاد می کند، اما یک بار کفایت نمی کند و لزوما این گفتمان ها ادامه پیدا کند و به سوالات منتقدان پاسخ منطقی داده شود.

,

پارسا اضافه کرد: حذف ارز 4200 از برخی اقلام، در راستای رسیدن به وضعیت اقتصادی مطلوب برای کشور، بستگی به شیوه عمل و مدیریت دولت دارد، باید تمام جوانب کار سنجیده شود، تمام حفره ها بسته شود تا راه گریزی برای فرصت طلبان ایجاد نشود و اعتماد عمومی به فضای فکری مردم برگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه