اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور خبر داد؛

اجرای ۲۰۰ پروژه از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران در عراق

اجرای ۲۰۰ پروژه از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران در عراق
جلال مآب گفت: تاکنون ۲۰۰ پروژه خدماتی، عمرانی، صنعتی و هنری توسط ستاد ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق و در صحن‌های مطهر ائمه(ع) اجرایی و در حال ساخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد جلال مآب صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خرسان جنوبی اظهار کرد: بازسازی و توسعه حرم های ائمه اطهار(ع) و برگزاری اربعین حسینی و سازماندهی گروه های مردمی و موکب ها برای خدمت رسانی به محرومین و کمک در شرایط مختلف کرونا و حوادث است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در ادامه گفت: بلوک های مختلف صحن حضرت زهرا(ع) در حال تحویل است و امیدواریم تا عید غدیر در مراسم باشکوه بین المللی این صحن به صورت کامل به بهره برداری برسد.
,
وی بیان کرد: بهره برداری از مناره شمالی ایوان نجف در ماه شعبان انجام شد و همچنین عملیات ساخت سازه بتنی صحن حضرت زینب(س) به اتمام رسید.
,
 
,
جلال مآب با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز ۲ توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) نیز با همکاری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آغاز شده است، افزود: در کاظمین مشغول اجرای صحن امام محمدباقر(ع) هستیم و همزمان اجرای طرح جامع امامین جوادین را انجام می دهیم.
,
 
,
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور عنوان کرد: مقاوم سازی و استحکام بنایی اعتاب مقدس سامرا در دستور کار است و طرح توسعه هم شروع شده است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه کوچک و بزرگ بازسازی عتبات عالیات به دست ایرانیان در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در حال ساخت و تکمیل است.
,
 
,
جلال مآب با اشاره اینکه سه هزار موکب با ۱۵۰ هزار نفر در سطح کشور فعال و ستاد بازسازی عتبات عالیات را همراهی می کنند، گفت: امیدواریم در سال جاری مراسم اربعین حسینی را به صورت باشکوه برگزار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه