اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان:

جراحی موفقیت آمیز غده سرطان اقتصادی در کشور/ لزوم پرستاری مناسب مسئولان تا بهبود نهایی به نفع مردم

جراحی موفقیت آمیز غده سرطان اقتصادی در کشور/ لزوم پرستاری مناسب مسئولان تا بهبود نهایی به نفع مردم
غلامی گفت: غده سرطانی اقتصادی را آقای رئیسی جراحی کرده اند و مسئولان کشور باید خوب پانسمان و رسیدگی کنند تا شاهد رونق کسب و کارها و امید در زندگی ملت ایران باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار  هرمز با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: دشمن بیکار ننشسته و دروغ و شایعه را در جامعه پمپاژ کرده است و تمام تلاشش نگران ساختن مردم برای وضعیت معیشتشان است.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان با تاکید بر اقدام خوب و به جای حجت الاسلام رییسی عنوان کرد: در گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی فقط به عده ای خاص تعلق می گرفت که آنها با حداقل واردات بقیه آن را به جیب می زدند اما در حال حاضر این هزینه ها در جیب مردم قرار گرفته و خودشان مدیریت می کنند و خبری از رانت نیست.

با ساماندهی ارز ترجیحی نان رانت خواران آجر شده است
غلامی تصریح کرد: با ساماندهی ارز ترجیحی نان رانت خواران آجر شده و به همین دلیل تهمت می زنند و در میدان دشمن بازی می کنند تا مردم را نا امید کنند.

وی با اشاره به ناکارآمدی دولت گذشته عنوان کرد: چندی پیش یکی از مسئولان برق صحبت می کرد که در دولت قبل در چهار سال اول هیچ نیروگاهی ساخته نشد و در چهار سال دوم به ساخت دو نیروگاه که تولید آن به ۵۰۰ مگاوات نمی رسید در حالی که نیاز کشور به ۱۲ تا ۱۵ هزار مگاوات برق بود و امروز کشور با مشکل برق مواجه است که دولت سیزدهم هم که بخواهد این مشکل را حل کند پرسه زمانی آن حداقل دو تا سه سال است و یک شبه نمی شود این مشکل را حل کرد.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان مطرح کرد: در دولت روحانی کارخانه های فراوانی تعطیل شد و گرانی رشد چشمگیر داشته است و در مورد گندم که به خودکفایی رسیده بودیم روحانی آن را تعطیل کرد و به جای حمایت از کشاورز برای تولید گندم جای آن کیوی و هندوانه کاشتند، این محصولات آب بر هستند و در کشور ما که با بحران آب مواجه بود این موارد را ترویج می دادند.

دولت سیزدهم وارث خرابی، کمبود، گرانی و بدهی دولت قبل است
غلامی با اشاره به نایاب شدن موارد اولیه صنایع در دولت روحانی عنوان کرد: کارخانه ها ورشکست شدند و اوراق به سرمایه گذاران دادند و گفتند که دو سال دیگر پولتان را بگیرید که پرسه زمانی آن به دولت رئیسی رسید و در حال حاضر باید با بیش از ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش باید پرداخت شود و دولت سیزدهم ماهی ۱۰ تا ۱۵ میلیارد بدهی دولت قبل را دارد پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی زمین سوخته را تحویل گرفت، خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم وارث خرابی، کمبود، گرانی و بدهی دولت قبل است ارمغان دولت روحانی به ملت تورم، بدهی، کمبود، ورشکستگی و تعطیلی بوده است.

استاد دانشگاه های هرمزگان مطرح کرد: طلب بیش از ۲۰۰ میلیاردی یکی از شرکت های برقی و نیروگاهی از نمونه های بدهی دولت روحانی است که در این دولت باید پرداخته شود.

غده سرطانی اقتصادی را آقای رئیسی خوب جراحی کرده کارگزاران باید خوب پرستاری کنند
غلامی مطرح کرد: در زمینه آرد، گندم، روغن و… شایعه راه انداخته اند که می خواهد گران شود و مردم را دل نگران کرده اند و الان باید دولت رئیسی دقت کند که در این عمل جراحی اقتصادی به بیمار که ملت ایران هستند ضرری وارد نشود.

وی با تاکید بر اینکه جراحی اقتصادی یکی از بزرگترین کارهایی است که دولت سیزدهم دست به آن زده است، گفت: مردم باید فریب شیاطینی که هشت سال کشور را به لجن کشیدند را نخورند و در حال حاضر باید جهاد تبیین صورت گیرد زیرا کشور در حالتی قرار دارد که پزشک خوب جراحی کرده و کارگزاران مانند پرستار باید خوب اقتصاد را مدیریت کنند تا اقتصاد کشور عفونت نکند.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: غده سرطانی اقتصادی را آقای رئیسی جراحی کرده اند و مسئولان کشور باید خوب پانسمان و رسیدگی کنند تا شاهد رونق کسب و کارها و امید در زندگی ملت ایران باشیم.

غلامی گفت: از یک طرف هجمه دشمن در رسانه های بیگانه، از یک طرف دشمنان داخلی، جاماندگان دوره قبل که همچنان در راس کار هستند مردم را دل نگران کرده اند و مردم خواستار سپردن کار به کار دان هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
, با ساماندهی ارز ترجیحی نان رانت خواران آجر شده است, با ساماندهی ارز ترجیحی نان رانت خواران آجر شده است,
,
,
,
,
,
,
, دولت سیزدهم وارث خرابی، کمبود، گرانی و بدهی دولت قبل است, دولت سیزدهم وارث خرابی، کمبود، گرانی و بدهی دولت قبل است,
,
,
,
,
,
,
, غده سرطانی اقتصادی را آقای رئیسی خوب جراحی کرده کارگزاران باید خوب پرستاری کنند, غده سرطانی اقتصادی را آقای رئیسی خوب جراحی کرده کارگزاران باید خوب پرستاری کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه