اخبار داغ

وزارت اطلاعات دو فرد اروپایی سازمان‌دهنده آشوب و بی نظمی را بازداشت کرد

وزارت اطلاعات دو فرد اروپایی سازمان‌دهنده آشوب و بی نظمی را بازداشت کرد
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت دو فرد اروپایی سازمان دهنده آشوب و بی نظمی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت دو فرد اروپایی سازمان دهنده آشوب و بی نظمی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:

,

 اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند: دو فرد اروپایی که با هدف سوء استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، بی‌نظمی اجتماعی و بی‌ثبات سازی جامعه وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.

,

توطئه‌گران بیگانه که از سناریو‌های متعدد و متنوع سال‌های اخیر خویش علیه این ملک و ملّت طرفی نبسته بودند، با هدف اجرای طرحی ترکیبی از روش‌های نوین نرم و سخت، دو مأمور با تجربه‌ی خود را به ایران اعزام کرده بودند. این افراد مأموریت داشتند با توجیه، هدایت، شبکه‌سازی و مرتبط‌سازی افراد و شبکه‌های آلوده داخلی، بر مشکلات و مطالبات اقشار شریف و زحمت‌کش جامعه اشراف پیدا کرده و با منحرف سازی مطالبات و مرتبط سازی گروه‌های متصل به خود، جامعه را با موج سهمگینی از تخریب و شرارت و نا امنی مواجه نمایند.

,

دو عنصر اصلی، از اتباع یک کشور اروپایی و سازماندهی شده توسط سرویس‌های جاسوسی، از متخصصین حرفه‌ای در زمینه‌ی ایجاد شورش و بی‌ثباتی هستند که سال‌ها در چندین کشور هدف، تجربه اجرای چنین سناریو‌هایی را به مأمورین محلی خود آموزش داده بودند.

,

افراد موصوف بر اساس رهگیری‌های فرامرزی وزارت اطلاعات، در تور اطلاعاتی هوشمند این وزارت‌خانه قرار گرفته بودند و از لحظه‌ی ورود به ایران تا زمان بازداشت، کلیه‌ی برنامه‌ها و ملاقات‌های پنهان آنها، پوشش‌های استفاده شده و خطوط عملیاتی مخرب انتقالی به برخی کانون‌های مرتبط، منجمله به تشکل غیرقانونی موسوم به (شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان) تحت نظارت کامل امنیتی قرار گرفته و مستند شده است. 

,

وزارت اطلاعات ضمن هشدار جدی به کانون‌های توطئه‌گر بیگانه و پایگاه‌های آلوده داخلی آن‌ها اعلام می‌نماید که در پاسداری از امنیت و آرامش مردم عزیز و سربلند ایران اسلامی و اقشار و صنوف معزز و خدمت‌گزار جامعه، کمترین چشم‌پوشی را روا نمی‌داند. ضمناً در اولین زمان ممکن، بخشی از مستندات صوتی و تصویری به استحضار ملّت شریف ایران خواهد رسید.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه