اخبار داغ

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز:

یارانه مردمیِ مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات پرداخت شد/ ماکارونی ۲۴ هزار تومانی گرانفروشی نیست

یارانه مردمیِ مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات پرداخت شد/ ماکارونی ۲۴ هزار تومانی گرانفروشی نیست
عبدالرضا روشن نژاد گفت: به محض اعلام رسمی نرخ های جدید مردم می توانند از یارانه ای که در کارتشان واریز شده استفاده کنند اما تا کنون افزایش قیمتی نداشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا روشن نژاد سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در ۴ قلم کالای مرغ، تخم مرغ روغن و شیر و فراورده های لبنی تغییر قیمت داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
روشن نژاد با اشاره به اینکه افزایش قیمت در کالاهای مذکور با پرداخت یارانه جبران می شود، افزود: به محض اعلام رسمی نرخ های جدید مردم می توانند از یارانه ای که در کارتشان واریز شده استفاده کنند اما تا کنون افزایش قیمتی نداشته ایم.
,
 
,
وی اظهار داشت: کالاهای اساسی به مقدار مورد نیاز تامین و توزیع شده و ذخیره سازی مناسبی داریم، قیمت ماکارونی طی روزهای اخیر افزایش پیدا کرده و به ۲۴ هزار تومان رسیده که نرخ مصوب و رسمی است و نمی توانیم آن را به گرانفروشی نسبت دهیم.
,
 
,
روشن نژاد تصریح کرد: روزانه با توجه به وجود کارخانه روغن در البرز و دیگر تامین کننده ها روغن دریافت و در استان توزیع می شود، گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی توسط جهاد کشاورزی، صمت و تعزیرات بر بازار نظارت دارند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه گشت های بازرسی با گرانفروشی، احتکار و عدم توزیع کالاها در فروشگاه ها برخورد می شود، گفت: با دستور ۳ وزیر جهاد کشاورزی، صمت و دادگستری ها نظارت ها تشدید شده است اما واقعا نیازی به خرید بیشتر در روز نیست.
 
,
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه