اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار:

۶۲ گروه جهادی فعال در رشتخوار/اخلاص در کار عامل عظمت و ماندگاری خدمات جهادگران بسیجی به محرومین است

۶۲ گروه جهادی فعال در رشتخوار/اخلاص در کار عامل عظمت و ماندگاری خدمات جهادگران بسیجی به محرومین است
زنگنه گفت: ۶۲ گروه جهادی خواهر و برادر در حوزه‌های گوناگون در سطح شهرستان رشتخوار فعالیت دارند، که در این گروه های جهادی از پیشکسوت ۸۵ ساله تا نوجوان ۱۳ ساله حضور و فعالیت جهادی خود را دنبال می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حمید زنگنه مسئول بسیج سازندگی رشتخوار صبح امروز درمراسم تجلیل از جهادگران بسیجی در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه رشتخوار گفت: بسیج سازندگی رسالتش بر خدمت و در مجموع پایه و اساسش بر پایه اخلاص است، اخلاص است، که امروز باعث بزرگی و عظمت و ماندگاری کارهای جهادگران بسیجی در عرصه خدمت شده است، امروز عزت بسیج سازندگی فرهنگ ایثار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز خواسته رهبر معظم انقلاب این است که روحیه جهادی همگیر و فراگیر شود، بیان داشت: تفکر جهادی از اول انقلاب تا کنون پیشتیبان نظام و انقلاب بوده و در ادامه نیز خواهد بود، در موضوع ویروس منحوس کرونا یک ظرفیت شکوفا شد، که آن هم ظرفیت خیرین بود.

,

زنگنه در ادامه تصریح کرد: امروز مهمترین عنصر خدمت، فعالیت در حوزه جنگ نرم است، که بهترین راهکار کمک به مردم است، کمک به مردم و خدمت به محرومان به نوعی تسکره دنیوی و اخروی دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز پایه و فرهنگ جهاد اخلاص و معنویت است، اظهار داشت: در هیج جای دنیا و کره خاکی پیدا نمی شود، که جوانی در اوج جوانی برای خدمت به خلق الله اینگونه با این اخلاص برای کمک به محرومان تلاش کند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشتخوار در ادامه یادآور شد: ۶۲ گروه جهادی خواهر و برادر در حوزه های گوناگون در سطح شهرستان فعال هست، که در این گروه های جهادی از پیشکسوت ۸۵ ساله تا نوجوان ۱۳ ساله حضور و فعالیت جهادی خود را دنبال می کنند.

,

در پایان این مراسم تعداد ۱۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد 400 هزار تومان با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی رشتخوار بین محرومان توزیع شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه