اخبار داغ

عضو هیات مدیره اتحادیه مرغداران استان یزد:

حذف خسارت‌های روحانی برای رئیسی، رفتن روی مین است/قیمت‌گذاری مرغ و تخم مرغ در فضای مجازی دروغ و برای سو استفاده است

حذف خسارت‌های روحانی برای رئیسی، رفتن روی مین است/قیمت‌گذاری مرغ و تخم مرغ در فضای مجازی دروغ و برای سو استفاده است
دشتی عضو هیات مدیره اتحادیه مرغ داران استان یزد گفت: گرانی ها و عواقب احتمالی ناشی از حذف ارز ترجیحی، ناشی از عدم توجه مسئولان دولت روحانی به دغدغه ها و هشدارهای کارشناسان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی دشتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی اقدامی بسیار خوب و مثمر ثمر است اظهار داشت: ایجاد این ارز از همان ابتدا اشتباه بود که متاسفانه حتی در همان زمان اجرا نیز باعث نابسامانی بازار شده بود به نحوی که بازار مرغ هر روز شاهد یک مشکل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد:وجود ارز ترجیحی در بازار مرغ هیچ کمکی به مردم و تولیدکننده نکرد و تنها باعث سوء استفاده عده ای سود جود ودلال شود و این موضوع را از همان ابتدا به صورت مکرر به مسئولان مربوطه تذکر دادیم اما گوش شنوایی وجود نداشت.

,

رئیس سابق هیات مدیره اتحادیه مرغ داران استان یزد با اشاره به اینکه به صورت طبیعی با حذف ارز ترجیحی شاهد گران شدن مرغ خواهیم بود ولی قیمتهای اعلامی در فضای مجازی به هیچ عنوان درست نیست تصریح کرد: قیمتهای اعلامی غیر کارشناسی است و به نظر می رسد، از سوی عده ای سودجو با اهداف خاص این قیمتها مطرح شده تا بتوانند بهره برداری خاص خود را داشته باشند.

,

دشتی با اشاره به اینکه قیمت جدید مرغ بعد از حذف ارز ترجیحی نباید باعث گران شدن دیگر کالاها شود ابراز داشت: وقتی قیمت نهاده تحویلی به مرغ دار افزایش می یابد و مرغ دار هم به دنبال آن به همان میزان قیمت مرغ را افزایش میدهد چرا مابقی کالاها که هیچ ارتباطی با این موضوع ندارند باید اجناس خود را گران کنند؟

,

وی ادامه داد: اقدام شجاعانه دولت در حذف ارز ترجیحی به مانند رفتن بر روی میدان مین بود هرچند باعث خوشحالی مردم و تولید کننده می شود اما امکان دارد شخص آقای رئیسی آبروی خود را در این زمینه بدهد چرا که عده ای فرصت طلب، سودجو، دلال و حتی برخی افراد سیاسی مقابل آن می ایستند و مانع اجرای این طرح خواهند شد که به همین دلیل لازم است دولت مراقبت بیشتری بر بازار داشته باشد تا مانع چنین اقداماتی شود که دود آن به چشم مردم خواهد رفت.

,

شایان ذکر است: استان یزد یکی از تولید کنندگان عمده مرغ در سطح کشور می باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه