اخبار داغ

فرمانده انتظامی خلیل آباد خبر داد؛

کشف ۸ تن تخم مرغ فاقد مجوز حمل در خلیل آباد

کشف ۸ تن تخم مرغ فاقد مجوز حمل در خلیل آباد
حسن زاده از کشف و ۸ تن تخم مرغ فاقد مجوز با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و کالای مکشوفه به اداره جهاد کشاورزی تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حسن زاده، فرمانده انتظامی خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی خلیل‌آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یکدستگاه کامیون مشکوک و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از کامیون مورد نظر ۸ تن تخم مرغ فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف شد.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تخم مرغ های کشف شده را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و کالای مکشوفه به  اداره جهاد کشاورزی تحویل داده شد.

,

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، اذعان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می رود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه