اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی استان یزد:

تشکیل قرارگاه سازندگی در تمام شهرستان‌های استان یزد

تشکیل قرارگاه سازندگی در تمام شهرستان‌های استان یزد
صادقی، رئیس بسیج سازندگی استان یزد از تشکیل قرارگاه سازندگی در تمام شهرستان‌های استان یزد خبر داد و گفت: قرارگاه های سازندگی اکنون در تمامی شهرستان‌های استان مستقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مجید صادقی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر کشور اظهار داشت: این رزمایش در استان یزد نیز همزمان با 17 اردیبهشت، سالروز تشکیل بسیج سازندگی با عنوان «اقتدار جهادگران» با حضور جهادگران تمام اقشار بسیج با رمز «یا فاطمه الزهرا» در یزد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: در مرحله اول رزمایش که به مدت 10 روز برگزار می شود، قرارگاه بسیج سازندگی در تمام شهرستانهای استان تشکیل و جلسات هماهنگی برگزار شده و به دنبال این هماهنگی ها، بسته کاملی از خدمات در 30 زمینه به مردم ارائه می شود.

,

صادقی با بیان اینکه این خدمات به مناطق طرح کرامت و مردم حاشیه شهر ارائه می شود، عنوان کرد: خدمات شامل خدمات عمرانی، فرهنگی، مشاوره ای، پزشکی، دامپزشکی، دندانپزشکی و پویش های مختلف نظیر نذر خون، آزادی زندانیان جرائم مالی، کمک های مومنانه، تامین جهیزیه و ... است.

,

رئیس بسیج سازندگی استان یزد ادامه داد: با توجه به سیل اخیر در منطقه خرانق، گروه های جهادی میبد و اردکان به خدمت رسانی ویژه در این مناطق مامور شدند همچنین در شهرستان یزد نیز قرارگاه شهید الله دادی برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان روستای سیدمیرزا یزد انتخاب شد.

,

وی از استقرار قرارگاه استانی در خاتم خبر داد و عنوان کرد: 250 نیروی جهادی از شب گذشته در شهرستان های خاتم و مروست مستقر شده اند و از امروز با انجام کار گروه بندی، کار خود را آغاز خواهند کرد.

,

صادقی اظهار داشت: خدمات این گروه ها تا جمعه عصر در هرات و مروست ادامه دارد و به برخی روستاها خدمات تخصصی و به برخی از روستاها نیز بسته ای از انواع خدمات ارائه می شود.

,

وی گفت: با توجه به نیاز گروه های عمرانی به مصالح و بروز مشکلاتی برای تامین آن، از ظرفیت خیران بهره گرفته شد و تمامی گروه های عمرانی با مصالح و تجهیزات لازم اعزام شدند.

,

رئیس بسیج سازندگی استان یزد یادآور شد: روستای بروئیه با 30 خانوار فاقد امکانات بهداشتی است و کار جهادگران در این روستا بیشتر متمرکز بر کار عمرانی و احداث حمام و مرمت سرویس های بهداشتی منازل است.

,

وی ادامه داد: هادی آباد در حاشیه شهر خاتم نیز منطقه ای بسیار محروم است که در این روستا بسته ای از خدمات ارائه می شود همچنین به روستاهای بخش چاهک خدمات پزشکی و سایر مناطق نظیر مروست، هراورجان و ترکان بسته ای از خدمات ارائه می شود.

,

صادقی عنوان کرد: بسیاری از افرادی که از خدمات گروه های جهادی بهره مند می شوند، افراد دارای یک معلول یا چند معلول، افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و ارتباط جهادگران با این افراد به طور مستمر باقی خواهد ماند.

,

وی اظهار امیدواری کرد: در قالب رزمایش جهادگران فاطمی، بتوانیم خدماتی ارزنده به مردم مناطق محروم استان یزد ارائه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه