اخبار داغ

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان:

تیم ملی تکواندو ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا در المپیک برزیل شد

تیم ملی تکواندو ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا در المپیک برزیل شد
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به حضور یک ورزشکار زنجانی در ترکیب تیم ملی ایران در رقابت‌های پومسه المیک برزیل، گفت: تیم ملی ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سپهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور نگار مدد خانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان به المپیک برزیل، اظهار کرد: مددخانی به عنوان سرمربی تیم ملی پوسه ناشنوایان ایران در رقابت های المپیک 2021 برزیل حضور داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا و نقره در بخش انفرای و یک مدال طلا در بخش تیمی در این دوره از رقابت ها، ابراز کرد: مرتضی رضاصفت در پومسه انفرادی در بین ۱۱ تیم در مرحله فینال با ۷.۲۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

,

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه مریم خدابنده از بین ۹ تیم شرکت‌کننده در مرحله فینال با ۶.۹۰ امتیاز با پومسه‌کار کره‌ای مساوی کرد اما چون‌ نمره اجرای خدابنده بالا بود موفق به کسب مدال طلا شد.

,

وی با بیان اینکه در پایان پنجمین روز این رقابت‌ها، پومسه‌کاران ایران در بخش تیمی با ترکیب مریم خدابنده و مرتضی رضاصفت که هدایت آن را نگار مددخانی از زنجان و مهدی صمدیان‌تبار بر عهده داشتند، به مصاف حریفان خود رفتند، عنوان کرد: تیم دو نفره ایران در فینال این بخش با کسب ۷.۲۴ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

,

سپهری با اشاره به ورود تیم ملی تکواندو ناشنوایان به کشور، ادامه داد: از ورزشکاران زنجانی در بازگشت از این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب استقبال و تجلیل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه